شهیدان صاحبان اصلی نظام هستند

رضایی‌پور با بیان‌اینکه شهيدان صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: پیشرفت‌های کشور در بخش‌ها و زمینه‌های مختلف حاصل خون شهداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در نخستین روز از هفته بزرگداشت دولت و با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان، مسئولان و اقشار مختلف مردم مزار شهدای والامقام بندر مرزی این شهرستان گلباران و عطرافشانی شد.

 

حاضران در این آیین با قرائت فاتحه، غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا یاد و خاطره دلاورمردی های شهدا در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی‌داشته و با شهدا و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) تجدید پیمان کردند.

 

«عنایت رضایی‌پور» در این آیین یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی‌داشت و با تبریک هفته دولت،اظهارکرد: بزرگترین درسی که شهیدان رجایی و باهنر و تمامی شهیدان والامقام دولت به همه دولتمردان نظام جمهوری اسلامی دادند، خدمت‌رسانی صادقانه به مردم می‌باشد.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه شهيدان صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: پیشرفت‌های کشور در بخش‌ها و زمینه‌های مختلف حاصل خون شهداست.

 

رضایی‌پور با اشاره به اینکه شان، منزلت و جايگاه اين انقلاب را مديون خون پاک شهدا هستیم،خاطرنشان‌کرد: امنیت ‌و اقتدار کنونی کشور را مدیون و مرهون خون شهدا هستیم و باید قدردان راه شهدا باشیم و راهشان را با تمام توان ادامه دهیم.

کد خبر 1208798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha