هفته دولت یادآور مجاهدت های دولتمردان برای به ثمر رساندن انقلاب است

استاندار لرستان در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت یادآور تلاش ها و مجاهدت دولتمردان نظام اسلامی در به ثمر رساندن نهال نوپای انقلاب و تجلی خدمت مسئولین به مردم است.

به گزارش خبرگزای شبستان از خرم آباد، در این پیام  «فرهاد زیویار» استاندار لرستان، آمده است: هشتم شهریورماه یادآور ایثار و از خودگذشتگی در مسیر آرمان های اسلامی است.

 

در ادامه این پیام آمده است: شهادت شهیدان رجایی و باهنر به دست کوردلان وطن فروش نه تنها خدشه ای در مسیر شکوفایی و بلوغ انقلاب اسلامی وارد نکرد بلکه این بزرگواران با نثار خون خود پایه های نظام اسلامی را مستحکم تر ساختند.

 

این پیام می افزاید: در این راستا دوم تا هشتم شهریورماه مصادف با "هفته دولت" فرصتی است مغتنم تا بدانیم در جایگاه خدمتگزاران نظام و انقلاب، عهده دار چه امانت گرانبهایی هستیم.

 

در پیام آمده است: هفته دولت یادآور تلاش ها و مجاهدت دولتمردان نظام اسلامی در به ثمر رساندن نهال نوپای انقلاب و تجلی خدمت مسئولین به مردم است و خداوند منان را شاکریم که این افتخار نصیب بنده و سایر همکارانم در نظام اداری استان و کشور شده است.

 

استاندار لرستان اظهار داشته است: یقینا تبیین خدمات و دستاوردهای دولت از مهمترین وظایفی است که بر عهده خدمتگزاران مردم است و هفته دولت مجالی برای این مهم به شمار می رود تا در برنامه‌ریزی ها با دغدغه مندی به آن توجه شود.

 

در پیام زیویار آمده است: اینجانب به عنوان خادم مردم شریف لرستان، فرارسیدن هفته دولت را به تمامی همکارانم در دستگاه های مختلف اجرایی و مردم ولایی و شهید پرور استان لرستان تبریک عرض می کنم و امیدوارم خداوند منان توفیقی عنایت فرمایند تا در سایه منویات مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) و تلاش تمامی همکارانم بتوانیم خدمات روزافزونی به مردم شریف داشته و همچنان در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس اسلامی حرکت کنیم.

 

کد خبر 1208800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha