۱۵۳ پروژه در شهرستان قاین افتتاح می شود

محمدی گفت: همزمان با هفته دولت ۱۵۳ پروژه در شهرستان قاین افتتاح می شود.

«محمد محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: همزمان با هفته دولت در شهرستان قاینات تعداد 153 پروژه با اعتبار 4680 میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی 18 پروژه دیگر با اعتبار 32 میلیارد تومان آغاز می شود.

 

فرماندار قاین با بیان اینکه بهره براری از کارخانه آهن خام اسفنجی با اعتبار 4560 میلیارد تومان از پروژه های شاخص این شهرستان است، گفت: گازرسانی به سه روستای شهرستان قائنات با اعتبار 14.5 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

 

محمدی از آغاز عملیات گازرسانی به 12 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان قاینات خبر داد و افزود: این پروژه با اعتبار 6.3 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت آغاز می شود.

 

وی از بهره‌برداری از 27 پروژه زیرسازی و آسفالت معابر روستایی طی این هفته خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار 10.5 میلیارد تومان افتتاح و 14 هزار و 500 خانوار از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

 

فرماندار قاین در ادامه افتتاح پایگاه سلامت کوثر با اعتبار 1.8 میلیارد تومان به نمایندگی از دو پایگاه کوثر و غدیر با مساحت 250 مترمربع و اعتبار کلی 3.3 میلیارد تومان و مرکز جامع سلامت خضری با مساحت 500 مترمربع اعتبار یک میلیارد تومان و بهره‌برداری از مدرسه 9 کلاسه اسفشاد با اعتبار پنج و نیم میلیارد تومان را از دیگر پروژه های شاخص این شهرستان برشمرد.

 

 

 

کد خبر 1208879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha