برگزاری کارگاه سه روز نقاشی با عنوان «به رنگ اربعین» در ایلام

کارگاه سه روز نقاشی با عنوان «به رنگ اربعین» با حضور استان مهدی علایی نژاد از هنرمندان برجسته رشته نقاشی کشور در سالن جلسات مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام دایر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، این کارگاه آموزشی با حضور استان مهدی علایی نژاد از نقاشان به نام کشور و ایلامی الاصل  و با حضور حدود بیش از بیست نفر از هنرمندان رشته نقاشی در ایلام در سالن جلسلت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.


کارگاه سه روز نقاشی با عنوان «به رنگ اربعین» چهارشنبه با مباحث تئوری آغاز شده و  پس از آن تعداد ده از هنرجویان برای شرکت در  کارگاه عملی انتخاب می شوند.

 

در کارگاه عملی نیز به مدت دو روز  هنرجویان به خلق آثار هنری نقاشی با محوریت اربعین حسینی و عاشورا خواهند پرداخت.

 

این کارگاه آموزشی به همت حوزه هنری ایلام، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و سازمان بسیج هنرمندان در حال برگزاری است.

 

گفتنی است، مقرر شده است که آثار تولید شده در این کارگاه آموزشی در موکب هنرمندان در ایام اربعین حسینی سال جاری در پایانه مرزی مهران در معرض نمایش قرار گیرد.

 

بر اساس تفاهم نامه ای که میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلام، حوزه هنری ایلام و سازمان بسیج رسانه منقد شده است مقرر گردیده که فعالیت های فرهنگی با مشارک این سه دستگاه اجرایی در استان برگزار شود.

کد خبر 1208907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha