گلباران مزار شهدا و دیدار با امام جمعه در تالش

در اولین روز از هفته بزرگداشت دولت مزار شهدای تالش گلباران و جمعی از مسئولان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، در اولین روز از هفته دولت امروز(چهارشنبه، ۲ شهریور) مزار شهدای شهرستان این شهرستان با حضور مسئولان و جمعی از خانواده های معظم شهدا و سایر اقشار گلباران و عطرافشانی شد.

 

حاضران در این آیین معنوی همچنین پس از قرائت فاتحه با نثار گل، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کردند.

 

«کیا عاشوری» در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت و افزود: شهیدان رجایی و باهنر اسوه تقوا و مدیریت جهادی هستند و باید الگوی مدیران باشد.

 

فرماندار تالش افزود: مسئولان شاخصه‌های خدمتگزاری را در خود تقویت کرده و شبانه‌روز در خدمت مردم باشند.

 

وی با بیان‌اینکه امنیت و اقتدار کنونی کشور مدیون و مرهون خون شهداست، تصریح‌کرد: باید قدردان راه شهدا باشیم و راه آنان را با تمام توان ادامه دهیم.

 

عاشوری توکل بر خدا، ایمان، صداقت، مجاهدت و در خدمت مردم بودن را از امتیازات اصلی شهیدان رجایی و باهنر دانست و خاطرنشان‌کرد: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق بدهد راه این شهیدان را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه دهیم.

 

*دیدار فرماندار و جمعی از مسئولان تالشی با امام جمعه

به مناسبت آغاز هفته دولت و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرماندار تالش به همراه اعضای شورای تامین با حضور در دفتر امام جمعه با حجت‌الاسلام«مجتبی نورزاد» امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

 

«کیا عاشوری» در این دیدار ضمن ارائه گزارش از برنامه‌های در حال اجرا به مناسبت هفته دولت در شهرستان مسئولین را به الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر در جهت خدمت به مردم دعوت کرد.

 

فرماندار تالش ضمن امیدواری از وضعیت کنونی در ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای تالش، هفته دولت را شروع کار پروژه‌های بزرگ برای شهرستان دانست و خاطرنشان‌کرد: برای ساخت و رفع محرومیت‌ها نیازمند همدلی تمامی دستگاه‌ها هستیم.

 

حجت‌الاسلام«مجتبی نورزاد» با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت و افزود: تلاش‌ها در جهت عمران و آبادانی شهرستان با روی کار آمدن دولت جدید مشهود است و امیدوار و خوشبین هستیم این تلاش‌ها با سرعت بالایی انجام شود.

 

امام جمعه تالش اظهارکرد: امید و انتظار مردم از دولت مردمی بالا است و این در سطح شهرستان نیازمند تلاش شبانه‌روزی است.

 

 

 

کد خبر 1208948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha