هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

مدیرکل اطلاعات لرستان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت و از این هفته به عنوان فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اطلاعات لرستان، مدیرکل اطلاعات استان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت. 

 

متن پیام مدیرکل اطلاعات لرستان به شرح زیر است؛ 

 

شهیدان عزیزمان آقای رجایی و آقای باهنر، حقیقتاً دو نمونه برجسته از یاران انقلاب بودند. «مقام معظم رهبری مد ظله العالی» 

 

هفته دولت یادآور شهادت دو یار دیرین امام(ره) و دو دولتمرد تاریخ انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر است که به آتش کین منافقان سوختند و فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشودند.

 

شهیدان رجایی و باهنر تا لحظه شهادت تابع محض ولی زمان خود بودند و هرگز از راه امام(ره) و انقلاب جدا نشدند و به عهد و پیمان خود با مردم ایران اسلامی وفادار ماندند.

 

هفته دولت، تجلی یک دولت مردمی و روزهای سراسر افتخار خدمت‌گذاری شهیدان رجایی و باهنر است که قلبشان برای محرومان می‌تپید و به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با مردم بودند و برای مردم تلاش می‌کردند.

 

این هفته فرصتی برای آشنایی و الگوگیری از سیره شهیدان رجایی و باهنر و نیز فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و خدمات دولت سیزدهم است.

 

بدینوسیله هفته دولت را به تمام دولتمردان، مجموعه اداری و اجرایی استان لرستان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند حی سبحان، توفیق روزافزون همگان در جهت خدمت به مردم شریف این دیار قهرمان‌پرور را مسئلت دارم.

 

مدیرکل اطلاعات استان لرستان

کد خبر 1208977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha