هفته دولت یادآور هفته دولت مکتبی و انقلابی است/ مردم محوری دولت در اربعین پیش رو مصداق پیدا می کند

بهرام نیا با بیان اینکه مردم محوری دولت سیزدهم در اربعین حسینی پیش رو مصداق پیدا می کند، گفت: اربعین امسال با محوریت مردم برگزار می شود و همفکری و معاضدت مردم را در عرصه های مختلف با جان و دل می خریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز(۳ شهریور) در جلسه ستاد اربعین حسینی این استان، در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام، با حضور سردار هادیان فر فرمانده راهنمای و رانندگی فراجا، اظهار کرد: هفته دولت یادآور یک دولت مردمی، مکتبی و انقلابی است که دولت سیزدهم با تاسی از این دولت، گفتمان و برنامه های آن بر توجه به مردم و نگاه مردم محوری و مردم داری است و سرلوجه کار خود قرار داده است.

 

« حسن بهرام نیا» تصریح کرد:  یکی از مصادیق مردم محوری سفرهای ریاست محترم جمهوری در یکسال گذشته به استان های مختلف بوده است و توجه ویژه به خبگان، زیرساخت ها و اعتبارات در این سفرها وجود داشته است و اوج این محوریت مردم داری در اربعین پیش رو مصداق می کند.

 

وی با بیان اینکه  اربعین امسال متفاوت تر از همه اربعین های سال های گذشته است، افزود: در اربعین امسال همه کارها را ما به مردم واگذار می کنیم، دولت یک هماهنگ کننده به منظور هماهنگی این خیل عظیم زائر که به استان حضور پیدا می کنند.

 

استاندار ایلام ابراز کرد: صدای بنده را به گوش مردم برسانید که ای مردم عزیز استان ایلام، ستاد اربعین استان نظرات و پیشنهادت و همکاری و همفکری و معاضدت شما را با جان و دل می خرد و در اینجا ما خط کش نداریم، همه بیایند پای کار و سازمان های مردم نهاد و مردم پای کار باشند.

 

بهرام نیا گفت: ما امسال با توجه به شرایط هوای گرم هوا، اربعین متفاوت تز از سال های گذشته است، صحبت مرا به دورترین نقطه جغرافیایی استان برسانید، هر کس دلش حسینی است به سمت ما بشتاید و دست او را به  گرمی می فشاریم که برای اینکه یک اربعین با معرفت و باشکوهی را در پیش داشته باشیم از همه عزیزانم دعوت می کنیم هر چه سریعتر به کمک ستاد اربعین حسینی استان ایلام بشتاند.

 

وی با تقدیر از مدیران دستگاه های اجرایی استان به منظور تکمیل زیرساخت های اربعین استان، ابراز کرد: در استان حدود ۹۰۰ میلیارد تومان در حوزه اربعین حسینی کار شده است، در حوزه راه ۳۵۰ میلیارد تومان و در حوزه راهداری حدود ۴۰۰ میلیارد تومان کار شده است این در حالی است که هنوز اعتبارات لازم تامین نشده است و مدیران این استان با وجود کمبود اعتبارات و با همدلی پای کار بوده اند.

 

 استاندار ایلام با بیان اینکه من دست این مدیران را می بوسم که این چنین خالصانه و عاشقانه برای خدمت به زوار اربعین حسینی پای کار بوده اند، گفت: مدیران استان با اقدام جهادی زمینه های لازم را برای سفر ایمن، راحت و ارزان زوار اربعین حسینی فراهم می کنند.

 

بهرام نیا با تقدیر از زحمات و تلاش های پلیس راهنمایی و رانندگی در اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: پلیس در ایام  اربعین حسینی نقش مهمی در ایجاد سفر راحت و ایمن و سالم برای زوار اربعین حسینی دارد.

 

کد خبر 1208999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha