کلنگ پروژه بزرگ باغ شهید هاشمی‌نژاد در زنجان به زمین خورد

پروژه بزرگ باغ شهید هاشمی‌نژاد به مساحت ۶۵ هزار و ۵۹۱ مترمربع و با قرارداد اولیه یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت بر ضرورت عمران شهری در استان تاکید کرد و گفت: پروژه بزرگ نهضت آسفالت، پروژه سبزه‌میدان، بازار و پادگان جزو پروژه‌های اجرایی در لیست امسال است.

 

محسن افشارچی ادامه داد: به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها آشکار است و پیشرفت خوبی دارد با این وجود سعی بر این است تا انتهای سال زنجان را یک محیط تمیز با پروژه‌های تمام شده معرفی کنیم.

 

وی ابراز امیدواری کرد: تا انتهای سال بتوانیم زنجان را از نگاه گردشگری نیز به یک شکل دیگر مطرح کنیم و در این میان از تمام مجموعه عواملی که موجب آغاز انجام این پروژه بوستان شهید هاشمی نژاد در شهر زنجان شدند قدردانی می‌کنم.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه این پروژه از لحاظ فرهنگی نیز برای این منطقه مفید خواهد بود، گفت بطور قطع  این فضا هم به لحاظ ارتقا فرهنگی و هم کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر خواهد بود.

شهردار زنجان نیز در سخنانی اظهار کرد: پروژه بزرگ باغ شهید هاشمی‌نژاد با همت مدیریت شهری به مساحت ۶۵ هزار و ۵۹۱ مترمربع و با قرارداد اولیه یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می شود.

 

علیرضا فیروزفر با بیان اینکه این پروژه در راستای اهداف شهرداری و برای تأمین رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است، افزود: چهار پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰ خودرو، فضای بازی ویژه کودکان، فضای بازی ویژه بزرگسالان (منچ، دوز و شطرنج) و فضای بازی‌های محلی و سنتی در این بوستان تعبیه خواهد شد.

 

شهردار زنجان ایجاد محوطه ویژه ورزش‌های دوچرخه‌سواری، اسکیت و موتور برقی را از دیگر امکانات این بوستان عنوان و خاطرنشان کرد: توجه به نیازهای فرهنگی شهروندان ضرورت دارد، در این راستا ایجاد سرای محله شامل کتابخانه و کلاس‌های آموزش هنری، سالن آمفی‌تئاتر روباز، بوفه، کافی‌شاپ، نمازخانه و سایه‌بان جهت پاسخ‌گویی به نیاز شهروندان و تحقق اهداف شهرداری به مسائل فرهنگی شهروندان انجام می‌شود.

 

فیروزفر توزیع متوازن امکانات شهری از اهداف مهم شهرداری عنوان کرد و ادامه داد: باغ هاشمی‌نژاد در منطقه بی‌سیم زنجان و در راستای توزیع متوازن امکانات شهری کلنگ‌زنی می‌شود.

کد خبر 1209010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha