پروژه گازرسانی به ۹ روستای بشرویه افتتاح می شود

فرماندار بشرویه به بیان اینکه ۵۹ پروژه طی هفته دولت در بشرویه افتتاح و کلنگ زنی می شود، گفت: طی این هفته پروژه گازرسانی به ۹ روستا با اعتبار ۲۸ میلیارد و یکصد میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

«حسن علی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای ارائه کارنامه یک سال عملکرد بی منت مدیران نظام جمهوری اسلامی می باشد که بدور از هرگونه توجه به پست و مقام به دنبال خدمت به مردم هستند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

 

فرماندار بشرویه در خصوص پروژه های هفته دولت در بشرویه گفت: در هفته دولت امسال تعداد ۵۹ پروژه با اعتبار ۸۹ میلیارد تومان در شهرستان بشرویه افتتاح و کلنگ زنی می شود و از این تعداد ۵۶ پروژه افتتاحی و ۳ پروژه کلنگ زنی می باشد.

 

وی بیان داشت: میزان اعتبار هزینه شده برای پروژه های امسال بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان است و بیش از ۲۹۵۷ خانوار از مزایای این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

 

فرماندار بشرویه در ادامه گفت: با اجرای پروژه های هفته دولت زمینه اشتغال برای ۲۹۷ نفر در شهرستان بشرویه فراهم می شود.

 

وی با بیان اینکه گازرسانی به ۹ روستا از جمله مهم ترین پروژه های هفته دولت در بشرویه است، افزود: با افتتاح این پروژه ها به اعتبار ۲۸ میلیارد و یکصد میلیون تومان می توان گفت ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از نعمت گاز بهره مند می شوند.

 

علی زاده بیان داشت: افتتاح ترمینال ضبط پسته، افتتاح پارک فرهنگ، افتتاح کارخانه تولید فنس و...از جمله مهم ترین پروژه های هفته دولت در بشرویه می باشد.

 

 

 

کد خبر 1209037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha