اجرای طرح «نذر زائر» در آران و بیدگل

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل از اجرای طرح «نذر زائر» ویژه شرکت خانواده های بی بضاعت در راهپیمایی اربعین در آران و بیدگل خبر داد.

امیرحسین شیخ استرکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طرح «نذر زائر» ویژه اعزام و حضور مددجویان این نهاد در راهپیمایی اربعین در شهرستان آران و بیدگل اجرا می شود.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل افزود: در طرح «نذر زائر» امکان تشرف به کربلا و زیارت حرم امام حسین(ع) برای خانواده‌های تحت حمایت و بی بضاعت با مساعدت خیران و نیکوکاران فراهم خواهد شد.

 

شیخ استرکی هدف از اجرای این طرح را تقویت بنیه‌های دینی مددجویان و ترویج مبانی اسلام و ارزش‌های الهی دانست و گفت: کمک مردم و خیریان به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و نیازمندان برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین می‌تواند گام مثبتی برای افزایش بینش نیازمندان از واقعه کربلا باشد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار شهرستان آران و بیدگل می‌توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد یا با واریز وجه نذورات خود به شماره سامانه پیامکی #۱۱*۰۳۱۱۹*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۷۰۸ به نام درآمدهای امانی امداد آران و بیدگل در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

 

وی افزود: همچنین شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آران و بیدگل به شماره ۰۳۱۵۴۷۳۵۴۴۴ تماس حاصل کنند.

 

 

کد خبر 1209058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha