مدیر شبکه جوانان انقلاب اسلامی گیلان منصوب شد

رئیس هیئت مدیره شبکه ملی جوانان انقلاب اسلامی با صدور حکمی، رضا معاشرتی را به عنوان مدیر این شبکه در استان گیلان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت،«طیب لطفی»، رئیس هیئت مدیره شبکه ملی جوانان انقلاب اسلامی با صدور حکمی «رضا معاشرتی» را به عنوان مدیر این شبکه در استان گیلان منصوب کرد.

 

در این حکم آمده است: با توجه به تجارب و سوابق، توانمندی و ظرفیت‌های شما در راستای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین تلاش در پیگیری مجدانه مبنی بر تشکیل هسته‌های مردمی با استفاده از ظرفیت‌های جوانان مومن و مطالبه‌گر، جنابعالی را بعنوان مدیر شبکه جوانان انقلاب اسلامی استان گیلان منصوب می‌نمایم.

 

امید است با استفاده از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم، سیاست‌های ابلاغی شبکه با بهره‌گیری از تجارب و توانمندی‌های سایر فعالان اجتماعی در استان گیلان بتوانید سرباز لایق برای مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی بوده و در این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

 

تبیین و تحقق راهکارهای پیاده‌سازی بیانیه گام دوم، صدور تفکر انقلاب اسلامی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب، شناسایی، جذب و آموزش مدیران طراز انقلاب اسلامی، زمینه‌سازی تحقق حلقات تمدنی، دولت و جامعه اسلامی از اهداف شبکه ملی جوانان انقلاب اسلامی است.

 

بررسی راهکارهای علمی و تحقق بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب، تولید محتوای رسانه‌ای و جذاب با محوریت بیانیه، پیگیری و نظارت در جهت تحقق منویات حضرت امام خمینی(ره) در خصوص نقش جوانان، گسترش همکاری‌های فرامنطقه‌ای در چارچوب توسعه تعاملات با نهادها و گروه‌ها در راستای رسیدن به اهداف بیانیه و تلاش برای توسعه مشارکت بین‌المللی در جهت تحقق تمدن نوین انقلاب را از جمله ماموریت‌ها و وظایف شبکه ملی جوانان انقلاب اسلامی است.

 

گفتنی است، رضا معاشرتی از جوانان فعال در عرصه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، ورزشی و ... است، دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل آستارا، مسئول گروه جهادی شهید عظیم نوروزی، مدیر کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج)، رئیس هیئت گلف آستارا، دبیر مدارس غیردولتی، عضو شورای راهبردی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و مسئول ستاد انتخاباتی مدیران و متخصصین آیت‌الله رئیسی در انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری از جمله سوابق مسئول مدیر شبکه جوانان انقلاب اسلامی گیلان است.

کد خبر 1209066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha