کار جهادی باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد

منتظری گفت: با توجه به حجم مشکلاتی که وجود دارد جهادی کار کردن باید سرلوحه کار مسئولان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» امروز (پنجشنبه ۳ شهریور) در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان گرگان گفت: باید شاخص‌هایی را برای ارزیابی عملکرد مسئولان و مدیران متناسب با الگوهایی مانند شهیدان رجایی و باهنر داشته باشیم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان خود را به صفت مردمی بودن بیارایند. دلیل اهمیت اینکه آقای رئیسی دولتش را دولت مردمی قرار داده به پشتوانه ما و شما بوده است.

 

وی ادامه داد: با توجه به حجم مشکلاتی که وجود دارد جهادی کار کردن باید سرلوحه کار مسئولان قرار بگیرد.

 

منتظری با تشکر از رویکرد استاندار که بر چشم انداز اصرار دارند، گفت: پیشنهاد می کنم مقطع زمانی برای این چشم انداز پیش بینی شود تا مدیران بتوانند برای تحقق آن برنامه ریزی و در مقابل اصحاب رسانه و در نمازهای جمعه برش شهرستانی را رونمایی کنند.

 

وی خاطرنشان کرد:‌ بودجه و اعتبارات به تناسب شاخص‌ها برای هر شهرستان تعریف شده است اما گرگان مرکز استان است، مهاجران فراوان دارد و مردم از سراسر استان برای درمان و رفع مشکلات به گرگان مراجعه می‌کنند. خواسته ما این است تا اعتبارات شهرستان گرگان را متفاوت ببینید در غیر این صورت فرماندار و شهردار و دیگر مسئولان در سطح انتظارات پاسخگو نخواهند بود.

 

کد خبر 1209101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha