برگزاری ویژه برنامه عزاداری دهه سوم محرم در کانون امام حسین (ع) شادگان

ویژه برنامه عزاداری و سوگواری سید و سالار شهید‌ان در دهه سوم محرم ویژه برادران وخواهران در کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شادگان برگزار می‌شود.

«جلال چعبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شادگان، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دهه سوم ماه محرم در کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهرستان شادگان اظهار کرد: این برنامه ویژه برادران و خواهران مسجدی با سخنرانی حجت السلام آلبوغبیش، مبلغ و امام جماعت روستای خوینس از روز (جمعه ۲۸ مرداد) آغاز شده و به مدت ۱۰ روز در روستای خوینس برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شادگان با دعوت از عموم برادران و خواهران مسجدی برای شرکت در این مجلس عزاداری سید و سالار شهیدان افزود: این برنامه به همت کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) و هیات انصار الهدی شهرستان شادگان در روستای خوینس تدارک دیده شده است.

 

وی همچنین از دیگر برنامه عزاداری این کانون فرهنگی هنری در دهه سوم محرم خبر داد و تصریح کرد: ویژه برنامه منزل به منزل عاشقی به مناسبت دهه سوم محرم روز (جمعه ۲۸ مرداد) از ساعت ۲۲ به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) برگزار می شود.

 

چعبی با بیان اینکه این برنامه با قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی مذهبی همراه بود یاد آور شد: سخنران این مراسم حجت الاسلام حمزه آلبوغبیش و قرائت زیارت عاشورا نیز با نوای «صادق دورقی» از ذاکران اهل بیت (ع) انجام شد.

 

کد خبر 1209115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha