لزوم احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی تامین اجتماعی در قاینات

اسحاقی گفت: قاین نیازمند احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی تامین اجتماعی است و در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در قاین وجود دارد و زمین بیمارستان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان با کمک مردم و خیرین خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سلمان اسحاقی» امروز (۳ شهریور) در نشست شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت كار در خراسان جنوبی اظهار داشت: قاینات دومین شهرستان پرجمعیت استان خراسان جنوبی است.

 

نماینده مردم قاین و زیرکوه در خانه ملت با بیان اینکه قاین نیازمند احداث بیمارستان 32 تختخوابی تامین اجتماعی است، افزود: در حال حاضر بیش از 60 هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در قاین وجود دارد و با راه اندازی رسمی مجتمع فولاد این شهرستان قطعا جمعیت آن افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

 

وی در ادامه گفت: یکی از تاکیدات رئیس جمهور در دیدار با استاندار و مجمع نمایندگان استان داشتند این بود که ظرفیت و صنایع مرتبط با فولاد در شهرستان و استان خراسان جنوبی ایجاد شود و درخواست داریم تا نگاه عدالت محور و اقتصاد مقاومتی در هر استان اجرا شود.

 

اسحاقی بیان کرد: از برکت وجود سیمان و فولاد قاین باید استفاده کنیم و زمین بیمارستان با اعتبار 10 میلیارد تومان با کمک مردم و خیرین خریداری شده است و می توانیم با استفاده از این ظرفیت عملیات اجرایی احداث این بیمارستان را آغاز کنیم.

 

نماینده مردم قاین و زیرکوه با اشاره به اینکه امیدواریم هفته آینده تیم کارشناسی برای تایید زمین تعیین شده برای بیمارستان قاین به این شهرستان اعزام شود، یادآور شد: این بیمارستان می تواند منطقه مرزی زیرکوه را هم تحت پوشش قرار دهد.

 

 

 

 

کد خبر 1209192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha