افتتاح و کلنگ زنی ۵۳ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان چرداول/ با همدلی و همصدایی بر مشکلات قائق می شویم

همزمان با دومین روز از هفته دولت و با سفر استاندار ایلام و جمعی از مسئولان اجرایی استان به شهرستان چرداول ۵۳ طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام« حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام، روز پنجشنبه( ۳ شهریور) در دومین روز از هفته دولت به اتفاق جمعی از مسئولان استانی به شهرستان چرداول سفر کرد و در اولین برنامه خود در سفر به شهرستان چرداول پروژه لاین جنوبی بلوار فاتحان میمک شامل جدول گذاری، ساخت دو دهنه پل عرضی، خاکبرداری بیس ریزی را با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال افتتاح کرد.

 

وی در حاشیه افتتاح این طرح عمرانی که با حضور امام جمعه و فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی استان و شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه وحدت و همدلی خوبی بین مدیریت استان برقرار است، اظهار کرد: با هم آوایی و هم صدایی بر همه مشکلات فائق خواهیم آمد.

 

بهرام‌نیا با قدردانی از شورای تامین و مدیران شهرستان چرداول، گفت: مردم چرداول مردم قدرشناس فرهنگی و فرهیخته ای هستند و بایست در راستای خدمتگزاری به این مردمان بزرگ شبانه روز تلاش کرد.

 

فرماندار  شهرستان چرداول نیز در این مراسم با بیان اینکه  تعداد ۵۳ پروژه عمرانی- اقتصادی هفته دولت در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود، گفت: از این تعداد پروژه ها ۳ طرح کلنگ زنی و ۵۰ طرح نیز افتتاح می شود که بیشتر آنها در حوزه راه، آب، فرهنگی، آموزشی، کشاورزی، دهیاری ها و گازرسانی است.

 

« سعید رضا کریمیان» یادآور شد: اعتباری بالغ بر ۲۹۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان برای این تعداد پروژه هزینه شده و همچنین در طرح های اشتغالزایی زمینه اشتغال مستقیم بیش از ۲۷۲ نفر فراهم شده است.

 

استاندار ایلام در ادامه سفر خود به شهرستان چرداول در دیدار با حجت الاسلام« محمد جواد قنبربیگی» امام جمعه شهرستان چرداول، اظهار کرد:  هفته دولت یادآور دولت مردمی مکتبی و انقلابی است که دولت سیزدهم با تاسی از این دولت، گفتمان مردم محوری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

« حسن بهرام نیا» با بیان اینکه  سفرهای استانی رییس جمهوری یکی از مصادیق مردم محوری است که اوج این مردم محوری اربعین پیش رو است، گفت: طی یک سال اخیر در حوزه معیشت مردم و کارهای زیرینایی و زیرساختی اقدامات خوبی انجام شده است.

 

 کلنگ زنی پروژه احداث کارخانه کاغذ سنگی ( محصول کاغذ سنگی) از دیگر برنامه های سفر استاندار ایلام همزمان با دومین روز از هفته دولت به شهرستان چرداول بود.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح تحولی در استان ایجاد می کند، اضافه کرد: محصول این طرح که در صنایع چاپ و تحریر، صنایع بسته بندی کاربرد دارد  توسط شستا با حجم سرمایه گذاری ۲۲۵ میلیارد تومان اعتبار باعث ایجاد اشتغال برای ۲۵۰ نفر خواهد شد.

 

همچنین با حضور استاندار ایلام و جمعی  از مسئولان ۴۴ واحد مسکونی به مددجویان شهرستان چرداول واگذار شد، در این مراسم استاندار ایلام با حضور در منزل یکی از مددجویان، این واحد مسکونی را تحویل آنان داد، برای این تعداد واحد مسکونی که با  مشارکت کمیته امداد، بنیاد مسکن، سپاه و خیرین ساخته شده، ۸۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

افتتاح  و بهره برداری از طرح سیلوی ۲۰ هزار تنی ذخیره گندم با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال در شهرستان چرداول از دیگر برنامه سفر استاندار ایلام به شهرستان چرداول بود، افتتاح ساختمان بخشداری زاگرس با زیربنای ۷۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۱۸ میلیارد تومان، دارای دو طبقه و ۱۶ اتاق از دیگر برنامه های سفر استاندار ایلام به چرداول بود.

 

 

 

کد خبر 1209203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha