آب راهبرد اساسی دولت است

مخبرگفت: آب راهبرد اساسی دولت است و برای همه شهرها و استان‌های کشور به تناسب وضعیتی که دارند، اعتبارات نسبتا مناسبی برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ‌«محمد مخبر» امروز (۳ شهریور) در آیین بهره‌برداری از طرح ملی آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران اظهار کرد: آب راهبرد اساسی دولت است و برای همه شهرها و استان‌های کشور به تناسب وضعیتی که دارند، اعتبارات نسبتا مناسبی برنامه ریزی شده است.

 

معاون اول رئیس جمهور افزود: دولت اعتبارات نسبتا مناسبی برای همه مناطقی که با کمبود و مشکلات آب مواجه است دیده است.

 

مخبر در اين سفر یک روزه، طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف در بابلسر را با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان و ورزشگاه شهید وطنی را در قائم‌شهر با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان افتتاح و از برخي پروژه‌‍‌های عمرانی بازديد کرد.

 

طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران با حدود ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت شهرهای بابل ،امیرکلا ، هادی‌شهر ، بابلسر با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به عنوان  شاخص ترین طرح های قابل افتتاح هفته دولت مازندران است.

 

این طرح یکهزار و ۵۰۰ لیتر بر ثانیه انتقال آب دارد و امکانات تعبیه شده در آن شامل تصفیه خانه و خطوط انتقال آب و مخازن ذخیره آب است.

 

طبق برنامه اعلام شده از سوی استانداری مازندران ، در سفریکروزه معاون اول رئیس جمهور به صورت همزمان ۹۳۵ طرح هفته دولت استان افتتاح و به بهره برداری رسید که برای این طرح‌ها، چهارهزار و ۴۷۳ میلیارد تومان هزینه شده است. با افتتاح این طرح ها یکهزار و ۵۳۹ نیز مشغول به کار می شوند.

کد خبر 1209219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha