۸۰درصد پرونده ها در کلانتری های استان به صلح و سازش منجر می شود

جانشین فرمانده انتظامی ایلام گفت: با توجه به وجود مشاوره و مددکار در کلانتری ها بیش از ۸۰ درصد پرونده ها منجر به صلح و سازش پایدار شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در ایلام، سرهنگ «حسین نجفی»  در آیین معارفه فرمانده انتظامی دهلران اظهار کرد: همه خادمان نظم و امنیت هستیم و تلاش می کنیم وظیفه و رسالت خود را به ویژه در امر اربعین به درستی انجام و امنیت زوار را تامین و در این موضوع از همه توان و ظرفیت ها استفاده می کنیم.

 

وی دهلران را شهرستانی ویژه به لحاظ مساحت که ۳۵ درصد مساحت استان است و ۲۲۰ کیلومتر مرز دارد، توصیف کرد و افزود: در بعد انتظامی با توجه به این شاخصه ها و پراکندگی بخش ها توجه ویژه می طلبد.

 

جانشین فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: بار مسئولیت و رسالت ما در دهلران سنگین است و همکاران ما تلاش شبانه روزی می کنند که وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهند و شبانه روز در خدمت مردم هستند.

 

سرهنگ نجفی به شاخص های ارتقا امنیت و رضایت مندی مردم دهلران از نیروی انتظامی اشاره کرد و یادآور شد: در سامانه ۱۱۰ نیز شاهد روند افزایشی تماس ها هستیم که نشان از اعتماد مردم است.

 

وی به مقایسه آمار تصادفات درون شهری و برون شهری نسبت به دوره مشابه سال قبل در ۵ ماهه امسال اشاره کرد و گفت: در سرقت ها شاهد کاهش ۸ درصدی  آن در شهرستان هستیم.

 

سرهنگ نجفی گفت: با توجه به وجود مشاوره و مددکار در کلانتری ها بیش از ۸۰ درصد پرونده ها منجر به صلح و سازش پایدار شده است.

 

جانشین انتظامی ایلام تیراندازی در مراسمات و وجود سلاح غیر مجاز را تهدید در شهرستان ذکر کرد و اضافه کرد: تعامل و کمک مردم و معتمدان نقش موثری در کاهش آسیب ها دارد.

 

سرهنگ نجفی پیشگیری از جرائم و بویژه سرقت را از اولویت های دهلران ذکر کرد و اظهار داشت: برخورد قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز و اراذل و اوباش از دیگر مطالبات است.

 

 

کد خبر 1209238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha