فعال شدن صنایع راکد معضل بیکاری لرستان را برطرف می کند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به وجود ۲۰ هزار میلیارد تومان صنایع راکد در لرستان، گفت: فعال شدن صنایع راکد معضل بیکاری لرستان را برطرف می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سید احمد شاهرخی»، امروز(3شهریور)، در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی در لرستان اظهارداشت: استان لرستان دارای ظرفیت های فراوانی بوده و توجه به این ظرفیت ها لازمه ایجاد تحول در استان لرستان است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه برای رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری در استان باید این ظرفیت ها بالفعل شوند، افزود: داشته های ما بیشتر از نداشته ها بوده و این امید به آینده را تقویت می کند.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم با همت و تلاش مسئولان آینده روشنی را برای لرستان و کشور داشته باشیم، گفت: وجود نیروهای انقلابی و تحصیل کرده و منابع خدادادی فرصتی برای حرکت به سمت آینده ای درخشان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با بیان اینکه تکمیل سدهای لرستان از جمله معشوره یکی از مطالبات مهم مردم استان لرستان است، گفت: سرمایه گذاری هلدینگ های اقتصادی دولت در لرستان از دیگر خواسته‌های مردم لرستان است.

 

وی بیان کرد: ۲۰ هزار میلیارد تومان صنایع راکد در لرستان وجود دارد و فعال شدن این واحدها معضل بیکاری را رفع می کند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی در استان تأکید و خاطرنشان کرد: برای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت باید اقدامات جهادی صورت گیرد.

کد خبر 1209241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha