مردم ایلام همواره حامی نظام و ولایت بوده اند/ امام جمعه ایلام کانون وحدت در استان است

بهرام نیا با بیان اینکه امروز ایلام به عنوان پایتخت خادمین سید الشهدا(ع) همچون نگینی در کشور می درخشد، گفت: مردم ایلام همواره حامی نظام و ولایت بوده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ار ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز(۴ شهریور) در دیدار « انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: هفته دولت یادآور یک دولت مکتبی و مردمی است که دولت سیزدهم با تاسی از این دولت، مبنای فعالیت و کار خود را مردمداری و مردم محوری قرار داده است.

 

 «حسن بهرام نیا» با بیان اینکه دولت سیزدهم با تاسی از مشی، راهبرد و گفتمان دولت شهید رجایی و باهنر در طول یک سال نشان داد در مسیر تعیین شده حرکت می کند، گفت: ایلام سه هزار شهید والامقام را در دامن پاک خود پرورش داد و امروز به عنوان پایتخت خادمین سید الشهدا(ع) همچون نگینی در کشور می درخشد.

 

استاندار ایلام با بیان اینکه امروز خداوند عنایت خاصی به ایلام دارد و بعد از دوران دفاع مقدس کنگره عظیم اربعین را مختص این استان نموده است، ابراز کرد: زنان ایلامی در دوران دفاع مقدس ضمن حفظ خانه و کاشانه که حدود ۱۵ کلیومتر با خط مقدم فاصله نداشتند، در پشت جبهه نقش بی بدیلی ایفا  کرده اند.

 

بهرام نیا با اشاره به اینکه امیدواریم سفر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده منشأ خیر و برکت برای استان است، خاطرنشان کرد:  مردم استان ایلام همیشه در صحنه و حامی نظام و ولایت بوده و هستند.

 

وی در پایان گفت: امام جمعه ایلام کانون وحدت و یکی از تکیه گاه‌های قوی برای استان و دولت سیزدهم است و همواره به دولت سیزدهم توجه ویژه داشته‌اند.

کد خبر 1209284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha