جمهوری اسلامی به برکت قرآن در اقتدار است

حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت قرآن و ولایت در قدرت است، گفت: ایران یک قدرت برتر جهانی است و این جز به واسطه آثار حاکمیت قرآن در انقلاب اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «محمدرضا تویسرکانی» صبح امروزجمعه (۴ شهریور) در آیین قرائت دعای ندبه که در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: قرآن کتاب نجات و هدایت بشریت است.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان‌ اینکه شهد سلیمانی در شرایط سخت به خدا و قرآن توکل می‌کرد، افزود: دشمنان با جنگ روانی می‌خواهند در ما ترس، یاس و ناامیدی ایجاد کنند و اگر مریض و دچار استرس شویم، دشمنان بر ما غلبه می‌کند و باید به قرآن توکل کرده تا اسیر دشمنان نشویم.

 

وی به اهمیت مهدویت در زندگی بشر اشاره کرد و گفت: هنگام ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج، تمامی ارزش‌های قرآن عیان می‌شود.

 

حجت‌الاسلام تویسرکانی خاطرنشان‌کرد: در عصر ظهور باید مهدوی زندگی کرد و آماده آمدن صاحب‌الزمان(عج) بود.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آثار حاکمیت قرآن در زندگی بشر، افزود: شادی و آرامش آثار حاکمیت قرآن در بُعد فردی و عدالت، قدرت، امنیت و معنویت آثار حاکمیت قرآن در بُعد اجتماعی هستند.

 

حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت قرآن و ولایت در قدرت است، گفت: ایران یک قدرت برتر جهانی است و این جز به واسطه آثار حاکمیت قرآن در انقلاب اسلامی نیست و برای رسیدن به عزت و سربلندی باید سختی‌ها را تحمل کرد.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به آیه‌های قرآن در خصوص منافقین اشاره کرد و گفت: با مهجوریت قرآن امام حسین (ع) به شهادت رسیدند و باید با آگاهی و بصیرت دشمن و منافقان زمانه خود را بشناسیم.

 

وی با بیان‌اینکه نهادینه کردن فرهنگ، انديشه، قرائت، تلاوت و تفسیر قرآن بسیار حائز اهمیت است، گفت: سیستم بر گرفته از قرآن باید جایگزین سیستم لیبرالیسم شود.

 

حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه اقتصاد و فرهنگ ما قرآنی نیست و ما آثار آن را می‌بینیم، افزود: البته بُعد دفاعی و امنیتی ما تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری قرآنی طراحی شده و ما آثار و برکات آن را می‌بینیم.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین قرآن، عترت و ولایت را نقشه راه زندگی مومنان دانست و اظهارکرد: دشمن با نفوذ، خیانت، شایعه، تهمت، توطئه و جنایت تلاش در نابودی این الگو دارد و علی‌رغم همه دشمنی‌ها، جریان توحید، حق، حقیقت و ایمان روز به روز قوی‌تر می‌شود.

 

گفتنی است، مراسم پرفیض دعای ندبه امروز(جمعه، ۴ شهریور) با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور بندر آستارا در مصلی نماز جمعه برگزار شد، این مراسم به صورت زنده از شبکه یک سیمای رسانه ملی روی آنتن رفت.

 

 

کد خبر 1209288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha