دولت به تمام مشکلات و مطالبات مردم واقف است/ حل مشکلات مردم، تکلیف دولت است

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بیان کرد: در بازدیدهای میدانی از استان‌های کشور به تمام مشکلات و مطالبات مردم واقف شده ایم بنابراین برای حل این مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. ‌

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین "احمد صالحی" رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری صبح امروز جمعه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین "رضا نوری" نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دولت سیزدهم تمام قد در راستای حل مشکلات مردم قدم برمی‌دارد ‌و‌ این تکلیف و اهتمام دولت است.


وی با بیان اینکه در دولت مکتبی و مردمی آیت الله رییسی تفاوت ها بسیار است، افزود:  وقتی نگاه دولت معطوف به مردم باشد به نوعی اتصال با اقیانوس غیر قابل احصا و غیر قابل شمارش ظرفیت ها برای رسیدن به موفقیت هاست.


رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه تمام ظرفیت ها توسط دولت به منصه ظهور رسیده است، خاطر نشان کرد:  در بازدیدهای میدانی از استان‌های کشور به تمام مشکلات و مطالبات مردم واقف شده ایم بنابراین برای حل این مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. ‌



حجت الاسلام والمسلمین صالحی با اشاره به اینکه بسیاری از اقدامات شاخص دولت هنوز به مردم اطلاع رسانی نشده، گفت: تریبون نماز جمعه به عنوان بهترین گزینه برای این اطلاع رسانی است زیرا حلقه ارتباط مردم با مسئولان در جایگاه مقدس نماز جمعه شکل می‌گیرد.

 


"محمدرضا حسین‌نژاد" استاندار خراسان شمالی هم در این نشست گفت: پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه استان در حوزه های مختلف را باید به سمت مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی هدایت کنیم.


وی به برکات سفر رییس جمهور به استان اشاره کرد و افزود: توسعه پتروشیمی، انتقال پساب، انتقال آب های مرزی، رونق بخش کشاورزی و سایر موضوعات از مهم ترین دستاوردهای سفر رییس جمهور به استان است اما همچنان با چشم انداز استان‌های دیگر فاصله داریم.


وی تصریح کرد:  باید جزو ۱۰ استان برتر کشور قرار بگیریم تا دستور مقام معظم رهبری در سفر به این استان محقق شود.

 

 

 

کد خبر 1209300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha