شهر سلامت شیراز می تواند یکی از شهرهای جامع جدید کشور باشد

رضایی با بیان اینکه شهر سلامت شیراز می تواند یکی از شهرهای جامع جدید کشور باشد، گفت: فارس می تواند یک شهر جامع، سلامت از تولید دارو و تجهیزات پزشکی، بهداشت، درمان، علوم جدید، پژوهش و آموزش در خود ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز،  «محسن رضایی میرقائد» مروز (جمعه ۴ شهریور) در دومین روز از سفر خود به استان فارس و در بازدید از بیمارستان پیوند اعضای «بوعلی سینا» در شهر صدرا، اظهار کرد: فعالیت این بیمارستان در حوزه سلامت یک اقدام تخصصی به شمار می رود که اقدام ارزشمند دکتر «ملک حسینی» به شمار می رود که بازخورد بین المللی داشته است.

 

معاون اقتصادی رئیس جمهور افزود: دولت به موضوع سلامت توجه ویژه دارد و در بیمارستان پیوند اعضا «بوعلی سینا» شاهد اقدامات آموزشی، پژوهشی، رفاه بیماران و فناوری های جدید و توجه به حوزه های بهداشتیب و روانی هستیم که قابل تقدیر است.

 

وی اضافه کرد: این بیمارستان به عنوان یکی از مراکز سلامت جهانی نیز خواهد بود و هر کمکی که بتوانیم از ناحیه دولت برای این مرکز به انجام می رسانیم.

 

رضایی تاکید کرد: باید به سمت ایجاد یک شهر مدرن سلامت برویم که مدرن ترین بیمارستان ها را داشته باشد و گردشگران سلامت از خاورمیانه و غرب آسیا را به آن هدایت کنیم که قطعا درآمد مطلوبی در حوزه سلامت ایجاد می کند.

 

وی مبحث سلامت را دارای جنبه معنوی دانست و گفت: شهر سلامت شیراز، می تواند یکی از شهرهای جامع جدید کشور باشد و فارس می تواند یک شهر جامع، سلامت از تولید دارو و تجهیزات پزشکی، بهداشت، درمان، علوم جدید، پژوهش و آموزش در خود داشته باشد.

کد خبر 1209308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha