۱۳ طرح در گرمه افتتاح و ۲ طرح کلنگ زنی شد

همزمان با هفته دولت و در دومین روز از این هفته، ۱۳ طرح با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال افتتاح و دو طرح با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در گرمه کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ صبح پنج شنبه و در دومین روز از هفته بزرگداشت دولت، استاندار خراسان شمالی به همراه مسئولان استانی و محلی با حضور در شهرستان گرمه،  طرح ها و پروژه های هفته دولت را افتتاح و کلنگ زنی کردند.

 

بر این اساس، در شهرستان گرمه ۱۳ طرح با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال افتتاح و دو طرح با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد که از آن جمله می توان به کلنگ زنی پست برق ناحیه صنعتی شهید محمدزاده و افتتاح صنایع تبدیلی کشاورزی اشاره کرد.



«محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی در گلزار شهدای شهر درق شهرستان گرمه گفت: در یک بازه زمانی مشخص تمام مشکلات و مطالبات به حق مردم شهرستان گرمه را با هم افزایی و همدلی مدیران دستگاه های اجرایی حل خواهیم کرد.

 

وی، بیان کرد: مطالبات مردم شهرستان گرمه در حوزه های اختلافات مرزی، راه میامی به گرمه یا جاجرم، اتمام پروژه های عمرانی، استفاده بهینه از آب و افزایش بهره وری و کشاورزی مدرن، ارتقای ادارات شهرستان و موضوعات مختلف اجتماعی و فرهنگی در سرلوحه کار قرار دارد و مورد پیگیری قرار می دهیم.

 

استاندار خراسان شمالی همچنین در آیین افتتاحیه یک طرح صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی در شهرستان گرمه، با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور در راستای اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام است، افزود: علاوه بر اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور با همدلی و هم افزایی مدیران موضوع آزاد سازی آب سدها برای کشاورزی آبی و تکمیل زنجیره غذایی را دنبال خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: اجرای طرح های آبخیزداری نیازمند زمان است اما باید به دنبال منابع آبی پایدار باشیم که البته پیگیری انتقال آب دریای عمان و تاجیکستان هم هستیم.


حسین نژاد افزود: فعال شدن شهرک صنعتی مانند ایجاد صنایع تکمیلی و تبدیلی محصولات کشاورزی گام موثری در توسعه بخش کشاورزی خواهد بود.

 

 

 

کد خبر 1209312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha