هفته دولت، هفته ارائه خدمات  مسئولانه دولت به مردم است

میرزایی گفت: هفته دولت، هفته ارائه خدمات مسئولانه دولتمردان به مردم است تا در ادامه راه شهدا خدمات را عادلانه و مسئولانه با تأسی از راه و روش شهدا به مردم به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب ارائه کنیم.

«علی‌اصغر میرزایی» امروز (4 شهریور) در حاشیه برپایی نمایشگاه دستارودهای دولت در مصلای بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: هفته دولت هفته پاسداشت از ارزش‌ها و آرمان‌هایی است که شهیدان رجایی و باهنر و همه شهدای ما در این راستا گام برداشتند و ما اکنون باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

فرماندار بهشهر افزود: اولین روز هفته ذولت را با عطرافشانی مزار شهدا شروع کردیم و حضور ما در گلزار شهدا و تجدید بیعت با شهدا علاوه بر پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، ادامه مسیر شهدا و زدودن غبار از دل‌هایمان است تا با پاکی ضمیر وارد هفته دولت شده و خدمات خالصانه به مردم ارائه کنیم.

وی با قدردانی از تلاش همه جانبه کارگزاران و مدیران و مجموعه مسئولان ادارات که در جهت خدمات دهی به مردم انقلابی شهرستان بهشهر گام برداشند؛ خاطر نشان کرد: شما مسئولان با تأسی از شهدا در جهت رضای خداوند خدمت می‌کنید و باید این خدمات استمرار یابد و برپایی میزخدمت و این نمایشگاه تنها گوشه ای از همه خدمات ارائه شده به مردم و ولی نعمتان ماست که دستگاه های مختلف دولتی همچون میراث فرهنگی و گردگشری، کمیته امداد، شهرداری، شرکت گاز، هلال احمر، جهادکشاورزی، فنی و حرفه ای و.. است .

میرزایی گفت: هفته دولت، هفته ارائه خدمات بی‌منت و مسؤولانه دولتمردان به مردم است تا در ادامه راه شهدا خدمات را عادلانه و مسؤولانه با تأسی از راه و روش شهدا به مردم به عنوان ولی‌نعمتن انقلاب ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه اصل و اساس هفته دولت انجام خدمات بی منت و صادقانه به مردم و شریف ما به عنوان ولی نعمتان ماست؛ خاطر نشان کرد: انقلاب ما از خرداد ماه سال 42 با رهبری امام راحل آغاز شد و مردم از همان ابتدا هم به ندای امام راحل لبیک گفته و در 22 بهمن 57 چراغ نورانی انقلاب را در پهنه سرزمینی ایران روشن کردند.

فرماندار بهشهر یادآور شد: ملت ما در طول دفاع مقدس جانانه درخشیدند واکنون هم در ادامه راه انقلاب با عزمی راسخ و قوی تر از گذشته برای خدمت رسانی به مردم ایستاده ایم تا همه با هم برای آبادانی و اقتدار ایرانم اسلامی تلاش کنیم.

کد خبر 1209317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha