اجرای ۲۵ عنوان برنامه بسیج کارکنان دولت مازندران در هفته دولت

شعبانی از برگزاری ۲۵ عنوان برنامه بسیج کارکنان دولت مازندران در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: دولت مردمی باید مردمی ترین مسئولان را داشته باشد و همه با هم برای اعتلای نظام اقدام کنیم.

«مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: بسیج از جنس کمک به مردم است و در همه زمینه ها و عرصه ها برای خدمات رسانی به مردم آماده است و در هفته دولت هم برنامه های متوعی توسط کارکنان دولت ارائه می شود.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران افزود: مطالبه‌گری ما از جنس مردمی است، مدیران در دولت جدید باید متعهد بوده و با فساد مقابله کنند و در این بین خبرنگاران باید کمک کار ما باشند تا همه با هم برای مقابله و مبارزه با فساد تلاش کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: کار مضاعف در دولت جحدید طبق بیانیه گام دوم انقلاب و با شکل‌گیری دولت جدید در دستور کار است تا عقب ماندگی ها جبران شود.

 

شعبانی از برگزاری 25 عنوان برنامه بسیج کارکنان دولت مازندران در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: دولت مردمی باید مردمی ترین مسئولان را داشته باشد و همه با هم برای اعتلای نظام اقدام کنیم.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران افزود: نشست سبک زندگی اسلامی- ایرانی، جهاد تبیین، برپایی میزخدمت، تجلیل از کارکنان و مدیران نمونه، توزیع بسته های معیشتی در بین افراد کم برخوردار در طرح کمک های مومنانه، نمایشگاه دستاوردهای یکساله دولت و نظام، اهدای خون کارکنان دولت، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، یادواره شهدا و طرح دفاع از محل و.. از برنامه های اجرایی ما در هفته دولت امسال است.

 

وی یادآور شد: کارمندان به عنوان جامعه هدف بسیج ادارات و کارکنان دولت باید نسبت به میز خدمت دغدغه‌مند بوده و خود را پاسخگو دانسته و تقویت روحیه بسیجی برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به مردم تلاش کنند.

کد خبر 1209343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha