ترویج نهادینه سازی گفتمان جهان تبیین ضروری است

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه دولت سیزدهم در یک سال گذشته دستاورد های موثری داشته است، گفت: ترویج نهادینه سازی و گفتمان سازی جهاد تبیین برای مقابله با توطئه های دشمنان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام «مهدی قدرتی» امروز(4 شهریور) درنشست مشترک شورای اداری و شورای اطلاع رسانی استان که با حضور با علی بهادری جهرمی حضور سخنگوی دولت برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: دولت سیزدهم در یک سال اخیر دستاوردهای خوب و موثری داشته است.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در قالب تحریم ها و جنگ روانی و رسانه ای، افزود: ترویج نهادینه سازی و گفتمان سازی جهاد تبیین برای مقابله با توطئه های دشمنان ضروری است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به رهنمودهای رهبر معم انقلاب در جهاد تبیین، ادامه داد: همچین بنا بر فرمایش مقام معظم  رهبری جهاد تبیین باید در چندین محور رسیدگی شود.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سال گذشته بیش از ۴۰ بار در خصوص جهاد تبیین بیاناتی داشته اند، خاطرنشان کرد: پیوست دولت برای جهاد تبیین مشخص شود چراکه باید به این مقوله توجه کنیم وگرنه دیگران برای ما تعیین می‌کنند.

 

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه حفظ دستاورد انقلاب اسلامی و مشخص کردن حق و باطل ضروری است اذعان داشت: در همین راستا، بنابر قانون یک درصد بودجه فرهنگی برای تمامی ادارات در نظر گرفته شده است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد:‌ یک درصد بودجه فرهنگی در سطح  کلان نادیده گرفته می‌شود که در سازمان تبلیغات این توان وجود دارد یک درصد را با رویکرد انقلابی اخذ کند.

 

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد:‌ لرستان دارای ظرفیت های دینی بسیاری است که باید با بودجه ویژه دیده شود و امروز که دشمنان در فضای رسانه‌ای و فرهنگی با اعتبارات ویژه در تلاش هستند لذا این آمادگی در استان دارد بودجه فرهنگی و دینی را واقعی و در راستای اهداف مورد نظر هزینه کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه لرستان دارای ظرفیت های بیشمار گردشگری است اظهار کرد:‌ توسعه سند گردشگری استان ضروری است و باید در تحریر، تدوین و مطالعه تصویب این سند ظرفیت های دینی مانند مسجد و حسینیه دیده شود.

کد خبر 1209346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha