دیدار چهره به چهره وزیرارتباطات  با مردم در مصلای امام خمینی (ره) ساری

وزیر ارتباطات، استاندار مازندران و مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی استان مازندران، همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور در میز خدمت مصلای امام خمینی (ره) ساری، به مسائل شهروندان پاسخ گفتند. ‎

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که صبح امروز (۴شهریور) به صورت زمینی از سوادکوه وارد مازندران شد، در روستای جمشید آباد شهرستان سوادکوه مورد استقبال استاندار مازندران قرار گرفت و پس از آن با حضور در روستای اندارگلی شهرستان سوادکوه شمالی با خانواده معظم شهید«وحید محسنی» دیدار کرد.

 

«عیسی زارع پور» پس از آن با حضور در مصلای نماز جمعه ساری در میز خدمت مدیران مازندران شرکت کرد و شهروندان به صورت چهره به چهره مشکلات خود را با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نماینده دولت سیزدهم در مازندران مطرح کردند .

 

حضور و سخنرانی در نماز جمعه مرکز مازندران، بازدید از یکی از شرکت های دانش بنیان درحوزه ارتباطات مازندران و افتتاح پروژه های عمرانی فرودگاه شهدای ساری از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این استان است.

 

گفتنی است ۴۵ نفر از مدیران کل دستگاه های اجرایی و مدیران ستادی استانداری مازندران با حضور در میز خدمت مدیران که در محل مصلای نماز جمعه ساری برپا شد، آماده پاسخگویی به مشکلات شهروندان هستند.

 

کد خبر 1209349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha