میز خدمت با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، امروز(۴شهریر) در مصلای ارومیه برپا می شود

حبیب تربتی گفت: میز خدمت با حضور «احسان خاندوزی»، وزیر و مدیران کل دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی امروز(۴شهریور) در مصلای نماز جمعه ارومیه برپا می شود.

«حبیب تربتی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: میز خدمت با حضور «احسان خاندوزی»، وزیر و مدیران کل دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی امروز(4شهریور) در مصلای نماز جمعه ارومیه برپا می شود.

 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی افزود: با هدف تسریع در خدمات رسانی به مردم همزمان با سومین روز هفته دولت و سفر وزیر اقتصاد به استان، میز خدمت در ارومیه برپا شده است.

 

وی ادامه داد: مسوولان همه بانک‌ها و بیمه‌های دولتی و خصوصی و شخص وزیر اقتصاد و معاونان ایشان و مسوولان امور مالیاتی، گمرک و اموال تملیکی استان آذربایجان غربی در محل برپایی میز خدمت در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه حضور یافته و رسیدگی به سوالات و شکایات مردم را انجام می‌دهند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد:کار و خدمت جهادی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان در دولت سیزدهم یک اولویت است که همه مسئولان و مدیران آن را دنبال می‌کنند.

 

گفتنی است، میز ارتباطات مردمی نهادهای تابعه این وزارتخانه شامل (بانک‌ها، بیمه‌ها، امور مالیاتی، گمرکات، اموال تملیکی، بورس، تبصره ۱۸، دارایی و سرمایه‌گذاری خارجی) است که با حضور مسوولان مربوطه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۷ برای پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی در این مکان دایر می‌شود.

کد خبر 1209356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha