کانون تخصصی سلامت رضوی در آران و بیدگل راه اندازی می شود

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل از راه اندازی کانون تخصصی سلامت رضوی درآینده نزدیک در این شهرستان خبر داد.

عباس آذرباد در حاشیه تجلیل خادمیاران رضوی از جمعی از پزشکان به مناسبت روز پزشک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: کانون تخصصی سلامت رضوی با حضور و فعالیت جمعی از پزشکان در آران و بیدگل راه اندازی می شود.

 

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل افزود: راه اندازی کانون تخصصی سلامت رضوی می تواند در خدمت صادقانه امام رضایی به مردم موثر باشد و مردم بیش از پیش طعم شیرین خدمت را زیر چتر امام رضا(ع) احساس کنند.

 

آذرباد ادامه داد: در حال حاضر یک پزشک خادمیار و دو پزشک یاور رضوی با کانون خدمت رضوی آران و بیدگل همکاری می کنند و خدمات ارزنده ای را به ویژه در دوران شیوع کرونا به مردم عرضه کرده اند.

 

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل افزود: محدودیتی در پذیرش پزشکان به عنوان خادمیار رضوی وجود ندارد و از همه پزشکان شهرستان آران و بیدگل دعوت می کنیم تا با عضویت در این کانون یاری گر مردم و محرومان باشند.

 

در آیین تجلیل خادمیاران رضوی از پرشکان، از تعدادی از دکتر فرشته سعدآبادی مسئول اورژانس بیمارستان سیدالشهدا و رئیس نظام پزشکی آران وبیدگل که در دوران کرونا تمام وقت خود را وقف درمان مردم کرده بود با اهدای لوح تقدیر و تبرکی حرم امام رضا(ع) تجلیل شد.

 

همچنین از زحمات و خدمات خانم دکترسمیه رافضی، دکتر فاطمه شیروانی زاده، دکتر میثم نورانی و دکتر محسن تقوی نژاد که در برنامه های میزخدمت رضوی و ویزیت رایگان مردم در کانون های خدمت رضوی همکاری دارند با اهدای لوح سپاس و هدایای آستان قدس رضوی تجلیل شد.

 

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی تدارک دیده است.

 

هم اکنون ۱۲۷ خادمیار رضوی شامل ۷۵ نفر زن و ۵۲ نفر مرد، ۱۵ یاور رضوی رسمی و ۲۱۰ یاور افتخاری در ۱۰ کانون عمومی مستقر در ۱۰ منطقه شهرستان و همجوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و کانون‌های تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بهداشت و سلامت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی و زیارت در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارند.

کد خبر 1209357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha