برپایی میز خدمت جهادی و ایستگاه سلامت در مصلی رشت

غلامی هفته دولت را نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی دانست و گفت: میز خدمت و ایستگاه سلامت جمعیت هلال احمر استان گیلان امروز در مصلی رشت برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، در سومین روز از هفته دولت، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، امروز (جمعه، ۴ شهریور) به همت جمعیت هلال احمر استان گیلان، میز خدمت و ایستگاه سلامت در مصلی رشت برپا شد.

 

 مدیرعامل و شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان گیلان در مسجد مصلی امام خمینی (ره) شهرستان رشت پاسخگوی سوالات مردم بودند.

 

«اسدالله عباسی» استاندار و آیت الله «فلاحتی» نماینده مقام معظم رهبری در گیلان از این میز خدمت که با هماهنگی استانداری گیلان و سایر سازمان ها و دستگاه های اجرایی در هفته دولت برگزار شد، بازدید کردند.

 

«سیاوش غلامی» در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: هفته دولت یادآور و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است‏.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان، هفته دولت را نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی دانست و افزود: وحدتی که سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را در پی دارد.

 

وی تصریح کرد: هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدمتگزار دولت مردمی در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر، و در سال «تولید، دانش بنیان کارآفرین»، زمینه های توسعه و پیشرفت روزافزون کشور را در بخش های مختلف فراهم کنند.

 

گفتنی است، در دومین روز از هفته دولت، در همایشی با عنوان جهادگران خدمت، از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز به عنوان مدیر نمونه تقدیر شد.

کد خبر 1209377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha