تداوم سفرهای استانی در دولت سیزدهم موجب نزدیکی رابطه مردم و مسئولان شده است

رضایی گفت: در دولت سیزدهم رابطه مردم و دولت با انجام سفرهای مداوم استانی نزدیک شده است و مسئولان در میدان حضور دارند و به حرف ها و درخوسات های مردم گوش می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن رضایی»، امروز (جمعه 4 شهریور) در سخنرانی پیش از خطبه‌ های نماز جمعه شیراز با تبریک هفته دولت گفت: رای بیش از  98 درصدی و آری مردم به جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشانه مقبولیت جمهوری اسلامی نزد مردم بوده است که تمام جهان آن را دید.

معاون اقتصادی رئیس جمهور افزود: دشمنان جمهوری اسلامی در خرداد تا شهریور سال 60 با ایجاد یک توطئه تروریسمی موجب شهادت 72 تن قوه قضائیه در 7 تیر شدند و در 8 شهریورنیز اقدام به انفجار مقر ریاست جمهوری کردند که موجب شهادت شهیدان، «رجایی» و «باهنر» شد.

وی اضافه کرد: این دست اقدامات، تلاش دشمنان برای از بین بردن دولت جمهوری اسلامی بود که ناکام ماند و جنگ و محاصره اقتصادی و تحریم ‌ها اقدامات دیگر دشمنان در مقابل ما بود که همواره دشمن را به این نتیجه رساند دولت جمهوری اسلامی از رای مردم شکل گرفته است.

رضایی با تاکید بر سیاست مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولت و مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه نیز عنوان کرد: امروز شاهدیم که یک صدای واحد از ایران به بیرون می ‌رود و دولت سیزدهم از زمان فعالیت خود اقدامات مهمی در عرصه بین المللی و داخلی به انجام رسانده است و دولت جدید با مباحث مختلفی مانند مذاکرات و برجام، موضوع روسیه و اوکراین به عنوان تامین کنندگان 40 درصد منابع غذایی دنیا، درگیری چین و تایوان و ... مواجه شد.

وی ادامه داد: عضویت ایران در اتحادیه شانگهای از اقدامات مطلوب دولت سیزدهم است و شاهد شکل گرفتن فضای جدید در روابط بین ‌الملل هستیم و ارتباط با کشورهای همسایه در شمال مجدد برقرار شده است.

معاون اقتصادی رئیس‌ جمهور اضافه کرد: در حوزه سلامت و بیماری کرونا نیز دولت سیزدهم در مبحث واکسیناسیون مطلوب عمل کرده است و در حوزه تجارت و ترانزیت شاهدیم که درآمدهای ارزی 2 برابر شده اند و صادرات غیرنفتی نیز جهش بزرگی کرده و بسیاری از کشورها پذیرای کالاهای ما هستند.

وی تاکید کرد: ایران در مسئله ترانزیت می تواند درآمد سالانه بیش از یکصد میلیارد دلار داشته باشد که امروز شاهد جهش در این حوزه هستیم  و با آغاز اصلاح تجارت در یک سال گذشته شاهد بهبود معیشت مردم بوده ایم و هدفمند کردن یارانه ها موجب مبارزه با قاچاق شده و موجب کنترل تورم می شود.

رضایی با تاکید بر اثربخشی شفرهای استانی رئیس جمهور و معاونان رئیس جمهور گفت: در دولت سیزدهم رابطه مردم و دولت با انجام سفرهای مداوم استانی نزدیک شده است و مسئولان در میدان حضور دارند و به حرف ها و درخوسات های مردم گوش می دهند.

کد خبر 1209387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha