دولت اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف انجام داده است

عاشوری گفت : دولت آیت‌الله رئیسی با شعار دولت مردمی و ایران قوی کار خود را شروع کرد و از زمان روی کارآمدن دولت اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف انجام شد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، «کیا عاشوری» امروز(جمعه، ۴ شهریور) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به هفته جهانی مسجد، اظهارکرد: مسجد همیشه محل رویش آدم‌های خوب و پاک بوده است.

 

فرماندار تالش با بیان‌اینکه مسجد در صدر اسلام و پس از پیروزی انقلاب نقش مهمی در تحولات داشته و پایگاه سیاسی، اجتماعی و معنوی بوده است، تصریح‌کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس در مسجد پرورش یافته و در مقابل دشمنان ایستادند.

 

وی هفته دولت را تبریک گفت و افزود: دولت آیت‌الله رئیسی با شعار دولت مردمی و ایران قوی کار خود را شروع کرد و از زمان روی کارآمدن دولت اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف انجام شد است.

 

عاشوری با اشاره به اینکه دولت پس از روی کارآمدن چهار اصل را محور برنامه‌های خود قرار داد، گفت: یکی از این محورها بهداشت بود که دولت در این حوزه خوب عمل کرده و کنترل بیماری کرونا و همگانی کردن بیمه سلامت نمونه‌ای از این اقدامات است.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در تالش قبل از روی کارآمدن دولت سیزدهم کشور از لحاظ کرونایی وضعیت خوبی نداشت، ادامه داد: با تلاش‌ها و تدابیری که صورت گرفت وضعیت کرونا کنترل شد و مرگ‌ومیرها و آمار مبتلایان کاهش یافت.

 

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در بخش اقتصادی نیز با بهره‌گیری از نظرات نخبگان و اندیشمندان کارهای خوبی را انجام داده و می‌دهد، افزود: یکی از این اقدامات که زمانش رسیده بود و باید آن را اجرا می‌کردند جراحی اقتصادی بود که دولت انجام داد.

 

عاشوری با بیان‌اینکه قبل از دولت سیزدهم هرروز قیمت‌ها تغییر پیدا می‌کرد و ثبات نبود، تصریح‌کرد: در حال حاضر شاهد ثبات در بازار هستیم و نظارت بر بازار توسط دستگاه‌های نظارتی با جدیت انجام شود.

 

فرماندار تالش بیان‌کرد: با تدابیر دولت سیزدهم و ان‌شاء‌الله کمک نمایندگان مجلس برنامه‌ها و کارهای خوبی در حوزه اقتصاد خواهیم داشت.

 

وی با بیان‌اینکه در حوزه سیاسی در جایگاه والایی قرار داریم،اضافه‌کرد: در حوزه سیاست خارجی دولت سیزدهم با بهره‌گیری از تجارب تلخ گذشتگان که موضوعات اقتصادی را به برجام گره زده بودند، اقدامات مثبتی انجام داده و فعال بوده است و یکی از این فعالیت‌ها مراودات با کشورهای مختلف است.

 

عاشوری با اشاره به اینکه با همدلی و همراهی که در تالش وجود دارد آینده بسیار زیبا و خوبی را برای این شهرستان متصور هستم، گفت: استاندار گیلان بیش از چهار بار به تالش سفر کرده و این نشان از اهمیت این شهرستان در بین مسئولین کشوری و استانی است.

 

فرماندار تالش ادامه داد: در هفته دولت سال جاری ۲۲۴ پروژه با اعتبار بالغ بر حدود ۱۵۸ میلیارد تومان در شهرستان تالش به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی با اشاره به اینکه در طول یکسال گذشته اقدامات خوبی در حوزه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی انجام شده است،اظهارکرد: با مساعدت نماینده مجلس و تلاش‌های رئیس اداره راهدای و حمل و نقل جاده‌ای تالش راه گردشگری اسالم به خلخال که از مطالبات مردم بود آسفالت شد و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

 

عاشوری به نهضت آّبرسانی در تالش اشاره کرد و گفت: براساس تفاهم‌نامه دولت و قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) مشکل ۱۵۸ روستا تالش در حوزه آبرسانی برطرف می‌شود.

 

فرماندار تالش با بیان‌اینکه گازرسانی به ۲۰ روستای فاقد گاز شهرستان در طول یکسال آینده اجراء می‌شود، خاطرنشان‌کرد: به همت قرارگاه خاتم الانبیاء و قرارگاه عاشورا پروژه کمربندی تالش اجراء می‌شود.

 

 

 

کد خبر 1209397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha