امروز بیشترین تحرکات دشمنان علیه ما تبلیغات رسانه‌ای است

حجت الاسلام محمد رئیسی گفت: امروز بیشترین تحرکات دشمنان علیه ما بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی، حرکات تبلیغات رسانه‌ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۴شهریورماه) حجت الاسلام «محمد رئیسی» در خطبه های نماز جمعه کهنوج، گفت: خداوند متعال در آیه ۲۰۷ سوره بقره می فرماید؛ بعضی از مردم با ایمان جان خود را به خاطر خشنودی خداوند می فروشند و خداوند نسبت به بندگان مهربان است.

 

امام جمعه موقت کهنوج افزود: شان نزول این آیه در خصوص شب لیله المبیت است که امیرالمومنین علی (ع) در آن شب شب در بستر رسول خدا (ص) برای حفظ جان ایشان خوابید در حالی که می دانست جان خودش در خطر است.

 

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: ضرورت تکیه بر ارزش های اسلامی همچون عدالت و مبارزه با فساد محور مطالبات مقام معظم رهبری در طول این یک سال دولت سیزدهم است.

 

حجت الاسلام رئیسی ابراز کرد: اگر دولت مردمی این مسائلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را مدنظر قرار دهد، ملت به حقوق اساسی خودشان دست می یابند.

 

خطیب موقت نماز جمعه کهنوج اظهار کرد: دولت سیزدهم علی رغم هجمه های فراوان برای مبارزه با فساد دست به یک جراحی بزرگ زد بنابراین با توجه به نظر کارشناسان اقتصادی، ارز ترجیحی مخرب ترین سیاست چند دهه اخیر کشور را حذف کرد.

 

وی اضافه کرد: چرا که این سیاست در شرایط تحریم در عرض ۴ سال مقدار زیادی از منابع ارزی کشور را هدر داده بود بنابراین این دولت در راستای مبارزه با فساد ارز ترجیحی را حذف کرد.

 

حجت الاسلام رئیسی یکی دیگر از مطالبات مقام معظم رهبری از دولت سیزدهم را تلاش برای تحقق دولتی مردمی برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز می بینم رئیس جمهوری به نظرات نخبگان، آحاد مردم و حضور در بین اقشار مختلف مردم توجه دارند و پای صحبت های آنها می نشیند و در مناطق محروم در کنار مردم قرار می گیرد.

 

امام جمعه موقت کهنوج ادامه داد: این اقدامات دولت موجب دلگرمی مرد می شود و همین جا از حضور رئیس جمهوری در بین مردم جنوب استان کرمان تشکر و قدردانی می کنم.

 

وی عنوان کرد: آنچه از مطالبات مقام معظم رهبری که باید به آن اشاره کنیم این است که حضرت آقا فرمود؛ مقابله با جنگ روانی دشمن، کار تبلیغاتی و تمهیدات رسانه‌ای باید انجام شود.

 

حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: امروز بیشترین تحرکات دشمنان علیه ما بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی، حرکات تبلیغات رسانه‌ای است.

 

خطیب موقت نماز جمعه کهنوج تاکید کرد: دشمنان در جنگ رسانه ای می خواهند بر افکار عمومی مسلط شوند و مبالغ هنگفتی را هزینه می‌کنند.

 

وی افزود: به عنوان مثال رسانه لندنی سعودی می نویسد نظام چهار معضل اساسی و لا ینحل نظام اسلامی مسئله زن، شادی، سگ و مسئله اطلاعات و فضای مجازی است.

 

حجت الاسلام رئیسی اظهار کرد: دشمن با مسئله زن و حجاب اجباری به دنبال تولید دوقطبی کردن جامعه و مسموم کردن فرهنگ دینی ما هستند آنها به دنبال این هستند که حیا را از مملکت ما دور کنند.

 

امام جمعه موقت کهنوج ابراز کرد: دشمن با مسئله شادی و سگ می‌خواهند بگویند مردم ایران به دنبال برگزاری کنسرت‌ها و سگ گردانی در خیابان ها هستند اما حکومت مخالف است و آنها با این حرکت های تبلیغاتی سبک زندگی ما را هدف قرار دادند.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: یکی از مطالبات جوانان ما از مسئولین پیگیری نتایج آزمون استخدامی است که علی رغم کسب نمره قبولی جوانان ما اما در مصاحبه ورودی، افراد غیر بومی پذیرفته می شوند.

کد خبر 1209405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha