مطالبه گری برای رفع مشکلات مردم لرستان ادامه دارد

حجت الاسلام شاهرخی سفر مسئولان کشوری به لرستان را مکمل سفر هیئت دولت و در راستای محرومیت زدایی خواهد و گفت: برای رفع مشکلات مردم لرستان مطالبه گری را ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین« سید احمد رضا شاهرخی» امروز(4 شهریور) در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت یاد  خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت فرصت بیان دستاوردهای دولت و انقلاب برای مردم است.

 

وی  با اشاره به اینکه سوابق قبل و بعد از انقلاب شهیدان رجایی و باهنر مملو از مجاهدت مخلصانه، ایمان مستحکم و خدمت گذاری به مردم است، افزود: شهیدان رجایی و باهنر، اسوه تلاش مجاهدانه برای خدمت رسانی به مردم هستند و الگو گیری از این شهیدان باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان، وزیر بهداشت و سخنگوی دولت، افزود: این سفرها مکمل سفر هیئت دولت و در راستای تقویت خدمت رسانی به مردم استان است.

 

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر ضرورت تکمیل طرح های نیمه تمام در استان، افزود: طرح های نیمه تمام سرمایه های راکد مردم هستند که باید به سرعت تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام در سفر هیئت دولت و رئیس مجلس شورای اسلامی و دیگر سفرها مورد تاکید است، بیان کرد: ۳۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام لرستان نیاز است

 

امام جمعه خرم اّباد ادامه داد: مصوبات سفر رییس جمهور به استان تا حصول نتیجه پیگیری شود تا شاهد ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکل بیکاری باشیم.

 

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به سفر روز گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی و روسای کمیسیون های تخصصی مجلس،  ادامه داد: پیشنهاد اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی، ساخت پنج هزار مسکن  محرومان، تامین آب شرب، تکمیل سدها و ده‌ها طرح دیگر باید پیگیری شود چراکه استان را متحول خواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: ۳۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام لرستان نیاز است که ارتباط بین مسوولان استان و ملی موجب پیگیری این طرح ها و اجرای مصوبات سفر می‌شود.

 

وی افزود: لرستان باید توسط مدیران بومی مدیریت شود تا با خدمتگزاری به مردم و شناسایی مسایل مختلف زمینه ساز ایجاد اشتغال شود همچنین انضباط مالی، نفی تبعیض، دوری از سفارشات و بازسازی انقلابی فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه سفر کارگزاران نظام به لرستان ستودنی و موجب برطرف شدن مشکلات است ادامه داد: آینده استان روشن است چراکه بر خلاف سکوت سالیان گذشته اکنون مطالبه خواهیم کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی  با تاکید بر اینکه مطالبه مبتنی بر منطق و اخلاق باید در دستور کار قرار گیرد گفت: وضعیت بیمارستان های لرستان مطلوب نیست و تجهیزات آنها هم باید به روز شود.

 

وی همچنین با اشاره به هفتم شهریور (یکم صفر) سالروز ورود اسرای اهل بیت به شام افزود: کربلا و عاشورا تقابل حق علیه باطل و صحنه جنگ اراده ها بود، در جنگ روایت ها یزیدیان معتقد بودند این حرکت، قیام علیه آنها است اما با خطبه‌های حضرت زینب(س) مشخص شد که امام حسین (ع) علیه ظلم و ظالمان قیام و باورها تغییر کرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: جنگ شناختی بر روی اراده ها تاثیر گذاشت و پس از شهادت امام حسین (ع)  اقدامات علیه بنی امیه آغاز شد چراکه آنها قصد داشتند جای تبهکار را با مظلوم تغییر دهند.

کد خبر 1209410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha