برپایی میز خدمت با حضور وزیر آموزش و‌ پرورش در بیرجند

وزیر آموزش و‌ پرورش به همراه استاندار خراسان جنوبی برای پاسخگویی به مردم در میز خدمت مصلای نماز جمعه بیرجند حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، همزمان با سومین روز هفته دولت، میز خدمت با حضور «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز (۴ شهریور) در مصلای المهدی (عج) شهر بیرجند محل برگزاری نماز جمعه برپا شد و در دیدار چهره به چهره با مردم پاسخگوی مشکلات و مسایل آنان بود.

 

برپایی میز خدمت و دیدار مستقیم و بدون واسطه دولتمردان و مدیران اجرایی با مردم، اولویت مسئولان خدمتگزار دولت سیزدهم است و اقشار مختلف مردم به ویژه فرهنگیان با مراجعه بی واسطه به مسئولان ملی و استانی، به طرح مطالبات و خواسته‌های خود از طریق میز خدمت اقدام کردند.

 

«جواد قناعت» استاندار خراسانی جنوبی نیز که به همراه وزیر آموزش و پرورش پاسخگویی خواسته های مردم بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از شعارهای محوری دولت، مردمی بودن است و تاکنون هیات دولت به تمام استانها سفر کرده و از نزدیک با مردم دیدار و گفتگو داشتند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز وزیر آموزش و پرورش در میز خدمت نماز جمعه بیرجند پاسخگوی مردم بودند و مهمترین مشکلات مطرح شده هم ثبات شغلی و تبدیل وضعیت ها و معوقات بود که وزیر با حوصله گوش دادند و دستور لازم را صادر کردند.

 

وزیر آموزش و پرورش سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند به مناسبت هفته دولت بود و پس از اقامه نماز جمعه با همراهی استاندار در میز ارتباطات مردمی برپا شده در مصلای بیرجند حضور یافت.

کد خبر 1209423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha