دولت در شرایط سخت با اقدامات جهادی خود توانست کشور را به ساحل امن آرامش سوق دهد

فرماندار شهرستان قرچک گفت: دولت در شرایط بسیار سخت کرونا، تورم و تحریم با اقدامات جهادی و مومنانه توانست کشور را به ساحل امن آرامش سوق دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قرچک به مناسبت هفته دولت پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ به سخنرانی پرداخت.

 

فاتحی نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و تبریک روز کارمند گفت: ایّام هفته‌ِی دولت، مصادف هست با ایّام محرّم که حقیقتاً حادثه‌ی عاشورا نشان‌دهنده‌ی قلّه‌ی جهاد و فداکاری و شهادت در راه خدا است.اتّفاقاً هفته‌ی دولت هم، مناسبت جهاد و شهادت است؛ یعنی دو شهید بزرگوار ما، شهید باهنر و شهید رجائی.

 

وی افزود: علت نام‌گذاری چنین هفته‌ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولتی بود که عهده‌دار امور شد. این دولت در آن دوره بحرانی، بیش‌ترین حد تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان داد و بر اثر این جهاد، خدای متعال شهادت را به آنها پاداش داد.

 

فرماندار قرچک تصریح کرد: دولت در شرایط بسیار سخت کرونا، تورم و تحریم با اقدامات جهادی و مومنانه توانست کشور را به ساحل امن آرامش سوق دهد که البته نیازمند فعالیت شبانه روزی بیشتری برای تثبیت و توسعه امور هست.
 

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک اظهار کرد: هفته دولت که نماد همدلی و وفاق ملت و دولت برای رشد و تعالی ایران اسلامی است، فرصتی مغتنم برای تبیین کارنامه دولت و معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، به منظور تنویر افکار عمومی در برابر جنگ رسانه ای دشمنان است، و به همین جهت مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان قرچک که در طول سال، بخش هایی از پروژه های عمرانی خود را با هدف رفع نیازهای مردم، افتتاح نموده اند، در این هفته نیز با افتتاح، بهره برداری و‌ کلنگ زنی تعدادی از پروژه ها، فصلی زرین از جلوه های خدمت را در تاریخ پرشکوه انقلاب به ثبت می رسانند.

 

وی شهرستان قرچک را نوپا و فاقد زیرساخت های اساسی دانست و بیان کرد: مدیران و خادمان شما در قرچک با فعالیت های شبانه روزی و جهادی، تمام تلاش خود را برای جبران و پوشش این کاستی‌ها انجام دادند.

 

فاتحی‌نژاد با اعلام اینکه در هفته دولت بیش از ۲۶ پروژه مهم عمرانی اقتصادی افتتاح یا کلنگ‌زنی می شود افزود: این پروژه‌ها با اعتبار بیش از ۳۷۰ میلیارد تومان، علاوه بر توسعه متوازن زیرساخت های شهری روستایی، اشتغال بیش از ۴۳۰ نفر را به همراه خواهد داشت که برکات آن سالها برای مردم جاری و ساری خواهد بود.

کد خبر 1209431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha