بانکداری در نظام ما باید اسلامی باشد

حجت‌الاسلام فلاح گفت: در نظام و حکومت اسلامی بانکداری ما باید حقیقتا اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام«ابراهیم فلاح» در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود با تبریک هفته دولت به معیار سنجش عملکرد دولت سیزدهم پرداخت و افزود: اگر بخواهیم بدانیم که دولت چه مقدار در انجام وظایف خود موفق بوده باید ببینیم که چه مقدار در تحقق مطالبات ولی امر مسلمین کوشا بوده است.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش افزود: دولت باید با برنامه و چشم انداز چندین ساله باشد تا شاهد رفع مشکلات و عمران و آبادانی کشور باشیم.

 

وی به آسمان پرباران و زمین‌های حاصلخیز منطقه اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی درست و با این نعمت‌های خدادادی می‌توان به خودکفایی در زمینه‌های کشاورزی رسید .

 

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره به مبارزه با جنگ روانی که دشمنان نظام برای دلسرد کردن مردم از دستاوردهای نظام به راه انداخته‌اند،اظهارکرد: در مقابل توطئه‌های دشمنان آگاده بوده و نقشه‌هایشان را نقش بر آب کنیم.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش در ادامه خواستار بازسازی انقلابی و ایجاد تحرک انقلابی، رفتار انقلابی داشتن در همه نهادها و مبارزه با فساد و عدالت‌ورزی  شدند.

 

وی با اشاره به هفته دولت، خطاب به دولتمردان گفت: ادامه دهنده راه شهیدان رجایی و باهنر باشید.

 

حجت‌الاسلام فلاح  به ۱۰ شهریور روز بانکداری اسلامی اشاره و خاطرنشان‌کرد: در نظام و حکومت  اسلامی بانکداری ما باید حقیقتا اسلامی باشد.

کد خبر 1209433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha