پلمپ سه کلینیک غیرمجاز با همت معاونت نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز

نظارت بر درمان یکی از وظائف دانشگاه علوم پزشکی است با نگاه به این مهم ۲ کلینیک غیر مجاز پوست و زیبایی و یک درمانگاه عمومی بدون مجوز در استان با حضور به موقع کارشناسان و بازرسان نظارت بر درمان دانشگاه پلمپ و به مراجع قانونی ارجاع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، نظارت بر درمان یکی از وظائف دانشگاه علوم پزشکی است با نگاه به این مهم ۲ کلینیک غیر مجاز پوست و زیبایی و یک درمانگاه عمومی بدون مجوز در استان با حضور به موقع کارشناسان و بازرسان نظارت بر درمان دانشگاه پلمپ و به مراجع قانونی جهت پیگیری های لازم معرفی شدند. 

 

این کلینیک ها در گوهردشت و محمدشهر فعالیت می کردند که پیرو گزارش واصله و بازرسی کارشناسان معاونت درمان دانشگاه از این مراکز که به صورت غیر مجاز در امر پزشکی مداخله می کردند پلمپ شدند. 

 

در این خصوص معاونت درمان دانشگاه تاکید کرد که اقداماتی همچون لیزر درمانی و سایر درمان‌های مرتبط با پوست و مو و طب سنتی (ایرانی) را در مراکز پزشکی دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی انجام دهند.

 

لازم به ذکر است، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیرمجاز، موضوع را از طریق سامانه ۱۹۰  و یا به صورت حضوری به کارشناسان نظارت بر درمان یا اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات ستاد دانشگاه علوم پزشکی البرز گزارش کنند. 

 

 

کد خبر 1209445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha