مدیریت جهادی بر دیوان سالاری های فرسوده غلبه دارد/ مبنای حرکت دولت سیزدهم صداقت است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مدیریت جهادی بر دیوان سالاری های فرسوده غلبه دارد گفت: مبنای حرکت دولت سیزدهم براساس صداقت محوری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه ۴ شهریور با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: هفته دولت فرصتی برای ارزیابی از دولت توسط مردم و خود دولت است. 

 

نماینده ولی فقیه استان البرز و امام جمعه کرج با تبریک هفته دولت به دولتمردان افزود: فعالیت های امیدآفرین دولت مردمی سیزدهم فسادستیز و عدالت محور است و جای آن دارد به تحلیل عملکرد دولت در زمینه خدمت رسانی به مردم به همین مناسبت پرداخت. 

 

به گفته وی، نکاتی که رهبر معظم انقلاب در زمینه عملکرد دولت به آن اشاره داشته اند راهبرد اجرایی است، اینکه در زمینه بازسازی اداری ، پیشگیری از فساد اداری و رشد اجتماعی در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کرد. 

 

وی با اشاره به اهمیت تربیت مدیرکاربلد و انقلابی اظهار کرد: تحقق دولت اسلامی اهمیت اساسی دارد و اینکه دولت تلاش کند تا مدیرانی تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند. 

 

امام جمعه کرج تصریح کرد: در جریان ساختاراداری کشور ایجاد تحول امری ضروری است، دولت با نگاه به فرمان رهبرمعظم انقلاب برای تربیت مدیر انقلابی که اهل اقدام بن بست شکن باشد حرکت کند.

 

به گفته وی، مدیریت اجرایی کشور با اجرای مدیریت جهادی با تلاش شبانه روزی با تدبیر و پرکار و دنبال کارها و برنامه ها را گرفتن در مسیر رشد نظام اسلامی فعالیت می کند.

 

وی با اشاره به اینکه در بدنه دولت عناصری که انقلابی باشند و انقلابی کنند اصل است توضیح داد: بازنگری به حضور مدیران انقلابی که جهادی عمل کنند و با روحیه امیدآفرینی و خدمت فعالیت داشته باشند اهمیت جدی دارد. 

 

خطیب نماز جمعه کرج مبنای فعالیت دولت مردمی سیزدهم را براصل صداقت محوری خواند و گفت: دولت آیت الله رئیسی مبنای حرکت خود را بر اصل صداقت قرار داده است و خوب است در مسیر با مشارکت مردم راه را ادامه دهد. 

 

امام جمعه کرج تصریح کرد: دولتمردان و تیم دیپلماسی کشور نیز با توجه به اهمیت حرکت در مسیر عزت و استقلال کشور فعالیت کنند و حافظ ایثار و مقاومت ملت در طول این چهل سال باشند.

 

آیت الله حسینی همدانی خاطرنشان کرد: استکبار به دنبال فرصت است تا بار دیگر ما را دچار خسارت کند، هنوز این سوال و ابهام وجود دارد که آیا سپاه از لیست گروه های تروریستی خارج شده یا خیر، چنانچه خارج نشده است دستگاه دیپلماسی نباید در خصوص منافع ملی و نظارتی رهبرمعظم انقلاب کوتاه بیاید. 

 

کد خبر 1209447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha