اربعین نقطه اجماع تمام آزاد اندیشان و عدالت خواهان جهان است

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: دشمنان به دنبال از بین بردن تفکر امام حسینی هستند و اربعین نقطه اجماع تمام آزاد اندیشان و عدالت خواهان و عدالت گستران جهان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سید صولت مرتضوی امروز در هفتمین همایش فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در عرصه اربعین گفت: دشمنان به دنبال از بین بردن تفکر امام حسینی هستند و اربعین نقطه اجماع تمام آزاد اندیشان و عدالت خواهان و عدالت گستران جهان است.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور خطاب به فعالان جبهه فرهنگی در عرصه اربعین گفت: شما در چارچوب این فرهنگ گرد هم آمدید تا برای حرکت جهانی اربعین و عشق به خاندان عصمت و طهارت که برگرفته از شور حسینی است، بستر سازی کنید؛ هر چند در این زمینه مشکلاتی وجود دارد که شما آن مشکلات را خسته کردید و البته مطالبات شما به حق است.

 

مرتضوی افزود: اربعین تبدیل به معارف عمومی شده است و مشکلاتی که بیان شد، باز به دست شما فعالان مردمی در عرصه اربعین برطرف می‌شود، اما ما هم نگرانی داریم زیرا این اربعین پس از کروناست و امیدواریم با تدبیر و سیاستگذاری دولت و دخالت نداشتن دولت مسائل برطرف شود.

 

سید صولت مرتضوی که صبح امروز به منظور نظارت میدانی بر اجرای مصوبات سفرهای استانی به استان قم سفر کرده است، همراه سید محمد تقی شاهچراغی استاندار و سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت از نمایشگاه جامع نیازمندی‌های اربعین مستقر در صحن جمکران هم بازدید کردند.

کد خبر 1209448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha