جوان گرایی در نظام مدیریتی استان نهادینه شده است/اختصاص ۱۹ هزار میلیارد تومان به اصفهان

مرتضوی با اشاره به تغییرات مدیریتی در استان همسو با کل کشور گفت: جوان گرایی در نظام مدیریتی استان نهادینه و از نیروهای جوان انقلابی برای سمت های مختلف مسئولیتی استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سید «رضا مرتضوی« روز جمعه(چهارم شهریورماه) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اظهارداشت: دولت سیزدهم با شعار فساد ستیزی و جریان خدمت مردمی وارد صحنه شد و با حضور در مجامع مردمی از ظرفیت های عمومی برای مدیریت کشور استفاده کرد.

استاندار اصفهان افزود: استفاده از نیروهای نخبه و توانمند و اقشار متخصص برای مدیریت کشور در عرصه های مختلف از نمونه های اقدامات دولت در مردمی سازی امور بود.

 

وی با اشاره به بهره گیری از نیروی متعهد و متخصص جوان در حوزه های مختلف تصریح کرد: جوان گرایی در نظام مدیریتی استان نهادینه و از نیروهای جوان انقلابی برای سمت های مختلف مسئولیتی استفاده شده و جوانان پیشران بسیاری از فعالیت های مهم هستند.

 

مرتضوی با بیان اینکه دولت از ظرفیت های سازمان های مختلف و گروه های مردمی در خدمت به جامعه بهره گرفته است، اذعان داشت: قرارگاه محرومیت زدایی از جمله اقدامات صورت گرفته و مشترک با نهادهای متعدد برای حل معضلات و مشکلات مناطق کمتر توسعه یافته بوده و این روند ادامه دارد.

وی به سفرهای استانی رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: در سطح استان اصفهان هم سفرهای شهرستانی با حضور مقامات ارشد استانی انجام و تاکنون 12 سفر صورت گرفته شده است.

 

اختصاص 19 هزار میلیارد تومان به اصفهان

 

استاندار اصفهان با اشاره به مصوبه 26 هزار میلیارد تومانی هیات دولت برای حل مشکلات و نیازهای حوزه های مختلف استان گفت: تاکنون 19 هزار میلیارد آن اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این اعتبارات در حوزه آبرسانی، جوای جمعیت، محرومیت زدایی، فرهنگی و ورزشی بوده که تسهیلات بانکی نیز برای بنگاه های اقتصادی پیش بینی و توزیع شده و جز این اعتبارات به حساب می آید.

 

مرتضوی با اشاره به همکاری های مشترک مسئولان استانی در رونق تولید یادآورشد: تسهیلات بانکی و حمایت های دولتی به بیش از هزار و 700 واحد اقتصادی رسیده و 219 واحد صنعتی کوچک و متوسط در حالت تعطیل، نیمه تعطیل و رکود رونق یافته اند.

وی به برنامه های هفته دولت در استان اصفهان هم اشاره کرد و گفت: افتتاح بیش از 700 پروژه عمرانی در این هفته همراه با برنامه های مدیریتی، فرهنگی و نشست های تخصصی انجام می شود.

کد خبر 1209473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha