دولت سیزدهم، راه عزت را در برجام انتخاب کرده است

حجت الاسلام کرامتی با یادآوری اینکه دولت دوازدهم هشت سال برای برجام وقت صرف کرد و وظیفه دولت بعدی، ادامه آن با هدف احقاق حق مردم است، گفت: دولت سیزدهم مشکلات را با برجام گره نمی زند و در مذاکرات راه عزت و اقتدار را در پیش گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با یاد آوری مصائب کاروان اهل بیت (ع) در شام، گفت: اهل بیت (ع) با وجود حضور در شرایط  سخت اسارت از اسلام، پیامبر اکرم (ص) و جایگاه امام حسین (ع) ، دفاع عزتمندانه  کردند و مجلس یزید را بر هم زدند و به جهاد تبیین پرداختند.

 

امام جمعه گلپايگان ارتحال آیت الله ناصری معلم اخلاق، عارف انقلابی و مربی جوانان را تسلیت گفت و توصیه کرد: جوانان به مطالعه تاریخ به خصوص سرنوشت منافقانی که دولتمردانی مانند شهید رجایی و باهنر را به شهادت رساندند و در دامان آمریکا و کشورهای اروپایی پناهنده شدند، بپردازند.

 

وی تکیه دولت سیزدهم بر عمل به شعارهای ارزشی  را نقطه قوت این دولت برشمرد و توصیه های رهبر معظم  انقلاب در مراسم تنفیذ دولت سیزدهم  را یاد آوری کرد.

 

حجت الاسلام کرامتی با تاکید بر اینکه دولت مردمی به ارزش های اصیل انقلابی و اسلامی که کمرنگ شدند، توجه کنند و از ضد ارزش هایی مثل تجمل گرایی بپرهیزند، تبیین کرد: دولتمردان با مردم زیست کنند و خود را در برابر ملاقات با مردم قرار دهند ولی همراهی با مردم، سبب فاصله با نخبگان جامعه نشود و از اندیشه آنان برای حل مشکلات جامعه کمک بگیرند.

 

امام جمعه گلپايگان با اشاره به تلاش شبانه روزی و حل مشکل کدورت آب شهرکرد و کمبود آب همدان در کمتر سه هفته را نشان از تلاش های مجاهدان دولت سیزدهم خواند و بیان کرد: دولت سیزدهم بر مدار برنامه حرکت کند و از روزمرگی پرهیز نماید و به احیای امید و اعتماد مردم با تحرک مضاعف خود، همت کند.

 

وی در خصوص بحث های پیرامون برجام در داخل کشور، یاد آوری کرد: دولت گذشته با وجود تذکر به بدبینی به مذاکرات توسط مقام معظم رهبری، با اصرار راه مذاکره را در پیش گرفت و همه عمر هشت ساله خود را آن صرف برجام کرد و یک مولود ناقص الخلقه را روی دست مردم گذاشت و هر دولتی پس از آن، از نظر عقل و شرع باید با هدف احقاق حق مردم، برجام و مذاکره پیرامون آن را ادامه دهد.

 

حجت الاسلام کرامتی با تاکید براینکه احقاق حق  مردم باید مقتدرانه، عزتمندانه و با هدف تامین مصلحت  مردم و بدون عجله و شتاب صورت گیرد، بیان کرد: اگر دولت های سلطه جو خواهان گرفتن امتیاز و وقت مردم هستند، سیاست این دولت، گره نزدن مشکلات اقتصادی با برجام است و از راه های دیگر اموال بلوکه شده خود را آزاد می کند و این دولت تا کنون راه عزت و اقتدار را در مذاکرات در پیش گرفته است.

کد خبر 1209485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha