مردم اروندکنار انتظار خدمت رسانی بهتر از سوی دولتمردان را دارند

حجت الاسلام محمدی پور گفت: مردم اروندکنار انتظار خدمت رسانی بهتر از سوی دولتمردان را دارند اما آنها هر روز درگیر مشکل آب آشامیدنی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام مهدی محمدی‌ پور» امروز (جمعه ۴ شهریور) در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اروندکنار که در مصلای این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته، با قدردانی از زحمات دستگاه‌های خدمت رسان که با مردم ارتباط نزدیکی دارند اظهار کرد: انتظار داریم مسئولان توجه بیشتری به تامین امکانات این منطقه داشته باشند.

 

خطیب نماز جمعه اروندکنار با انتقاد از کم‌توجهی به مشکلات آب و فاضلاب در بخش اروندکنار افزود: مردم اروندکنار انتظار خدمت رسانی بهتر از سوی دولتمردان را دارند اما آنها هر روز درگیر مشکل آب آشامیدنی هستند.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مدیران و مسئولان فریاد مردم را نمی‌شنوند تصریح کرد: دشمن با سیاه نمایی بدنبال ناکارآمد نشان دادن نظام است اما مردم همواره در همه صحنه‌های انقلاب حضور دارند.

 

حجت الاسلام محمدی پور اضافه کرد: مردم مرزنشین اروندکنار بهترین همکاری را با نیروهای نظامی و انتظامی دارند اما هنوز از آب شیرین و گوارا بی‌ بهره اند.

 

حجت الاسلام محمدی‌ پور از عدم سکونت برخی از مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی در بخش اروندکنار انتقاد کرد و یاد آور شد: مسئولان باید خادم مردم باشند.

 

کد خبر 1209486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha