لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید کرد و گفت: برگزاری مسابقات قرآنی و امثال آن مقدمات ترویج فرهنگ قرآن در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن کریم شهرستان بابلسر ضمن گرامیداشت هفته دولت و یادو نام شهیدان رجایی و باهنر و تحسین فعالان قرآنی اظهار کرد: خداوند متعال دو نعمت بزرگ تحت عنوان قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) را به ما عنایت نموده است که باید در راستای حفظ و ترویج این دو یادگار مهم رسول خدا(ص) تلاش کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حفظ قرآن باید در دستور کار همان باشد، افزود: سبک زندگی ما باید قرآنی باشد. اقامه نماز اول وقت، رعایت حجاب، حلال خواری و ... نیز باید مورد توجه باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بابیان اینکه هر شیوه ای که به تبلیغ و ترویج قرائت و حفظ قرآن کریم بیانجامد ارزشمند است، گفت: همت والای اوقاف و امورخیریه برای برگزاری مسابقات قرآن با حضور گروه های سنی مختلف شایسته تقدیر است.

 

وی برلزوم ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید کرد و افزود:  مطابق منویات مقام معظم رهبری انس با قرآن انسان را به خدا نزدیک می‌کند و مسابقات قرآنی و امثال آن مقدمات ترویج فرهنگ قرآن در جامعه است.

کد خبر 1209506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha