مدیران شرکت صبا نیرو باید پاسخگو باشند

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: با توجه به محل فعالیت شرکت صبا نیرو در دهلران مدیران شرکت باید در خصوص برگزاری آزمون و جذب نیرو پاسخگو باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، محمد سبحان حسنی در دیدار با امام جمعه دهلران، اظهار کرد: موضوع آزمون و جذب نیرو برای شرکت صبا نیرو دهلران پیگیری می‌شود تا حق مردم بخصوص جوانان تحصیل کرده و جویای کار  منطقه ضایع نشود.

 

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم مبتنی بر عدالت است و در حوزه ی استخدام ها  در شرکت ها هم قائل به چارچوب هستیم و باید بر مبنای ساز و کار قانونی بکارگیری نیروها صورت گیرد.

 

حسنی به سفر استاندار ایلام طی رزوهای آینده  اشاره کرد و گفت: استاندار محترم برای افتتاح  و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت و سرکشی از منطقه به دهلران سفر می کند.

 

حسنی گفت : برای بازگشایی مرز چیلات دهلران نیز نماینده عالی دولت و مجموعه معاونین و حتی دستگاه های دیگر به صورت جدی پای کار هستند به گونه ای که روند تکمیل زیرساخت های چیلات متوقف نشده و اعتبارات لازم برای تکمیل آن نیز دیده شده است.

 

 معاون سیاسی استاندار ایلام تصریح کرد : با تلاش استاندار پیگیری های زیادی در بحث مسئولیت های اجتماعی استان بخصوص در بحث شرکت های فعال نفتی صورت گرفته ومحقق شدن 4درصد نفت به شهرداری می تواند تحول عظیمی در بحث توسعه شهری ایجاد کند.

 

 وی خاطرنشان کرد: نگاه توسعه محور به همه شهرستان های استان بر اساس شاخص ها و ظرفیت های آنها در دستور کار استاندار و مجوعه استانداری و ادارات کل است.

کد خبر 1209511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha