آیین اختتامیه رویداد چالش کارآفرینی شهرستان دزفول برگزار شد

آیین اختتامیه رویداد چالش کارآفرینی شهرستان دزفول در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» در آیین اختتامیه رویداد چالش کارآفرینی شهرستان دزفول در سالن اجتماعات فرمانداری، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این رویداد با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد تا خلاء و سردرگمی کسب‌و کارها در مسیر پیش‌رویشان از بین رود.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول افزود: راه اندازی شرکت شتاب‌دهنده در شمال خوزستان این خلا را پر می‌کند اگرچه رفع این خلاها هزینه‌های زیادی برای ما دارد ولی استوار در این مسیر گام برداشتیم.

 

وی ایجاد ارتباط تنگاتنگ با شرکت‌های طالب استفاده از این ظرفیت را یادآور شد و اضافه کرد: برخی شرکت‌های شهرستان دزفول با استفاده از روش‌های نوین کسب و کار نیاز شهرستان را در برخی حوزه‌ها رفع می‌کنند که ما نیز از آنها حمایت می‌کنیم‌.

 

فرهمندپور تصریح کرد: تابوی ترس و نگرانی از ریسک تغییر و تحول و سرمایه گذاری در شهرستان دزفول شکسته شده و شرکت‌ها در حال تغییر و تحول از روش‌های سنتی به نوین هستند.

 

وی بیان کرد: رویداد چالش کارآفرینی اجتماعی از بهمن ماه سال گذشته با هدف شناسایی فرصت‌ها آغاز شد و امروز آیین اختتامیه آن برگزار و ایده‌ها و افراد برتر مشخص شدند.

 

فرماندار ویژه دزفول مهمترین هدف برگزاری این چالش را استفاده از ایده‌ها و حمایت از آنها عنوان کرد و ادامه داد: اکنون آغاز کار است و از معاونت اقتصادی فرمانداری می‌خواهم تمام ظرفیت‌ها را برای حمایت از ایده‌ها بسیج کند.

 

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته در همایش چهارم خرداد ظرفیت‌های شهرستان دزفول معرفی و امسال آنها را به نمایش گذاشتیم.

 

فرهمند پور یاد آور شد: به منظور حمایت از تولیدات شهرستان دزفول مکاتباتی با استاندار خوزستان انجام شده و قرار است شرکت‌ها و نهادهای مختلف استان از تولیدات شهرستان دزفول برای اجرای طرح‌ها و امور خود استفاده کنند.

 

کد خبر 1209514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha