دولت انقلابی در کنار مردم و همراه مردم است

بهادری جهرمی، گفت: دولت انقلابی در کنار مردم و همراه مردم بوده و با کمک مردم باید مشکلات را رفع و نقاط قوت را تقویت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی بهادری جهرمی »، شامگاه جمعه(4شهریور)، در نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی لرستان به همراهی دولت و حمایت از مردم اشاره کرد و اظهارداشت: عملکرد دولت نشان دهنده این است که در مسیر درست در حرکت است.

 

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه سال گذشته ۹۰۰ هزار شغل ایجاد شد، افزود: عملکرد دولت در زمینه اشتغال زایی مطلوب است.

 

وی یادآور شد: میانگین رشد اقتصادی پنج درصد در یک سال گذشته و کاهش تورم از ۶۰ درصد در شهریور سال گذشته به ۴۲درصد در شهریورماه جاری نشان‌دهنده مسیر حرکت صحیح دولت است.

 

بهادری جهرمی بر ضرورت پویایی فعالان فرهنگی، علمی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: کشور ما نیازمند حضور پویایی فعالان فرهنگی، علمی و اجتماعی در کنار دولت برای مقابله با تهاجم اقتصادی و فرهنگی است.

 

وی خاطرنشان کرد: رسانه های معاند برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی به دنبال وارونه جلوه دادن اخبار هستند و ، فعالان فرهنگی و اجتماعی باید اقدامات مثبت را تبیین و برای مبارزه با این اقدامات دشمن نقش آفرینی کنند.

 

سخنگوی دولت تاکید کرد: امروز در دولت انقلابی همه باید در کنار هم مشکلات را برطرف سازیم و برای حرکت به سمت توسعه گام برداریم.

کد خبر 1209524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha