نماهنگ‌ «یه‌روزی‌ آرزوت ‌میشه» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

گواهیان از تولید نماهنگ «یه روزی آرزوت میشه» به همت بچه های مسجد در گروه رسانه ای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: گروه رسانه ای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم در جدیدترین اثر خود، نماهنگ «یه روزی آرزوت میشه» را تولید کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: این نماهنگ که گوشه‌هایی از مراسم عزاداری بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری را به تصویر کشیده مربوط به ایام محرم امسال است.

 

وی با اشاره به اینکه تدوین این اثر را «مهیار فاتح‌نیا» انجام داده است، عنوان کرد: کار تصویربرداری این نماهنگ توسط «عباس رحمانیان» و «مهیار فاتح‌نیا»، تایپو گرافی و اصلاح رنگ «حسین مصلی‌نژاد» و خطاطی این اثر نیز «علی اسدیان» بر عهده داشته است.

 

گواهیان با اشاره به مدت زمان این نماهنگ، اظهار کرد: مدت زمان نماهنگ «یه روزی آرزوت میشه» که توسط بچه های مسجد تولید شده، سه دقیقه و 20 ثانیه است.

 

وی با اشاره به اینکه این نماهنگ در گروه ها و کانال های فضای مجازی این کانون فرهنگی هنری در پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته شده است، عنوان کرد: همچنین علاقمندان می توانند نسخه با کیفیت نماهنگ را از طریق سایت «آپارات» مشاهده کنند.

 

به گزارش شبستان، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»،‌ مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم از کانون های فعال استان و کشور است که همه ساله در جشنواره های مختلف حائز رتبه های برتر کشوری و استانی می شود.

 

این کانون که بنای فعالیت های فرهنگی آن پس از دوران دفاع مقدس بنا نهاده شده است، اکنون با برخورداری از بیش از یک هزار و ۵۰۰ جوان و نوجوان مسجدی، به عنوان یک نهاد پیشرو و پیشگام تراز انقلاب اسلامی در آمده و خروجی آن مدیران توانمند و جوانان عالم و تحصیلکرده بسیاری است که هر کدام از آنها در جای جای کشور مشغول به فعالیت در خدمت رسانی به مردم هستند.

 

همچنین ‌گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از ۱۰ سال است در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

 

تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

 

مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه ها بین المللی مقاومت اسلامی و... تنها بخشی از دستاوردهای گروه رسانه ای «ماح» بوده است.

کد خبر 1209603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha