کسب رتبه ۵ کشوری کمیته فرهنگی هیئت تکواندوی گلستان/ حدود ۱۲ هزار نفر عضو هیئت هستند

نوری با بیان اینکه تکواندوی استان گلستان یک جهش بسیار مناسبی را در زمینه های فرهنگی، هنری و ورزشی کرده است، اظهارداشت: کمیته فرهنگی هیئت تکواندوی استان رتبه ۵ کشوری را کسب کرده است.

«علی نوری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: اعتقاد داریم که رسالت خبرنگاری یک رسالت شریفی است و خبرنگاران جامعه شریفی هستند و اگر هم نقدی می کنند، نقدشان منصفانه است و باعث رشد هر سازمانی می شود.

 

رئیس هیئت تکواندو گلستان افزود: سال 1400، سال جهادی برای تکواندوی استان بود و علی رغم اینکه کرونا باعث عدم فعالیت خیلی از استان ها شده بود ولی گلستان از ظرفیت کرونا به بهترین شکل ممکن در قالب آموزش استفاده کرد.

 

وی ادامه د اد: ثمره این آموزش برای 1401، عضویت سه بانوی تکواندو کار در رویداد آسیایی و یک بانوی تکواندو کار در رویداد جهانی و کسب مدال طلای جهان بوده است.

 

نوری خاطرنشان کرد: برای اولین بار در تاریخ 40 ساله این منطقه، مربی تیم ملی تکواندو از استان گلستان انتخاب شد که به عنوان کادر فنی در رده نوجوانی فعالیت می کند.

 

وی با بیان اینکه تکواندوی استان گلستان یک جهش بسیار مناسبی را در زمینه های فرهنگی، هنری و ورزشی کرده است، اظهارداشت: کمیته فرهنگی هیئت تکواندوی استان رتبه 5 کشوری را کسب کرده و کارهای هنری مختلفی را انجام داده بودند.

 

رئیس هیئت تکواندو گلستان گفت: با توجه به وجود کرونا و بسته بودن کرونا، یک هزار و 500 نفر عضو به اعضای جدید سامانه اطلاعات هیئت استان اضافه شد.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 11 هزار و 800 نفر عضو سامانه هیئت تکواندوی استان هستند، افزود: هیئت تکواندوی استان را با 9 هزار و 900 عضو تحویل گرفتیم که یک عدد قابل توجهی است.

 

نوری گفت: همه همکاران در 13 شهرستان فعال هستند و مربیان توانمند ما دلسوزانه عمل کردند و امیدواریم با پایان این دوره چهار ساله در سال 1403، استان گلستان جزو 7 استان برتر کشور باشد.

 

رئیس هیئت تکواندو گلستان افزود: نتایج کسب شده بچه ها در لیگ، باعث افزایش شور و نشاط اجتماعی بین آحاد جامعه به خصوص جامعه تکواندو شده و الان رقابت بچه ها سر مدال طلا گرفتن است و این اندیشه باعث برتری شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری دو کمپ با حضور یوسف کرمی و هادی ساعی قهرمانان تکواندوی جهان در سال گذشته، گفت: روحیه خوباوری تزریق شده با حضور قهرمانان المپیک، ثمره آن را امسال شاهد بودیم و این خودباوری بین فرزندان استان گلستان ایجاد شد.

 

 

 

کد خبر 1209613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha