ولایتمداری و مردم داری راز ماندگاری شهید رجایی و باهنر

حجت الاسلام حسینی نسب، تقید به ارزشهای اسلام و انقلاب، مردمداری و توجه به محرومان و حفظ عزت و اقتدار کشور از ویژگی های دولت سیزدهم خواند و گفت: ولایتمداری و مردمداری راز ماندگاری شهید باهنر و رجایی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه سلطانیه در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: فلسفه نام گذاری ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت، زنده ماندن شاخص­ های فکری، رفتاری و شخصیتی آن دو شهید عزیز است.

 

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به رفتارهای فکری، رفتاری و شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر، گفت: تناسب و تطابق فکری کامل با نظام فکری انقلاب اسلامی، روحیه انقلابی و تقید به ارزشها و اخلاص، ایمان، ولایتمداری و مردمداری از رفتارهای فکری، رفتاری و شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر بود.

 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه  شهید رجایی ۱۱ مرداد سال ۶۰  به ریاست جمهوری رسید و ۸ شهریور سال ۶۰ نیز به شهادت رسید یعنی ۲۷ روز ۲۸ روز رئیس جمهور بود، به راز ماندگاری نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: ایمان، عمل صالح، ولایتمداری و مردمداری راز ماندگاری این دو شهید است.

 

وی به ویژگی های آیت اله رئیسی و دولت مردمی سیزدهم اشاره کرد و با بیان اینکه ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر در رئیس جمهور آشکار است، با یادآوری اینکه زمانی دولتی بر سرکار بود که برخی از مسئولین آن دولت، اعتقاد داشتند که می شود بر علیه خدا راهپیمایی کرد و امام معصوم را نقد کرد و ... گفت: تقید به ارزشهای اسلام و انقلاب از شاخصه های دولت سیزدهم است.

 

حسینی نسب مردمداری و ارتباط با مردم، توجه به مناطق محروم و محرومان را از دیگر شاخصه های دولت سیزدهم دانست و با بیان اینکه سفرهای استانی دولت سیزدهم در یکسال و اقدامات قبل از سفر رئیس جمهور بی سابقه است، افزود: مسئولین استان و شهرستان باید مثل رئیس جمهور به در همراه مردم و به فکر مردم باشند.

 

وی به مواضع رئیس جمهور مبنی بر عدم عقب نشینی از حق مردم بعد از بیانیه آژانس هسته‌ای بر علیه ایران اشاره کرد و افزود: حفظ عزت و اقتدار کشور یکی دیگر از ویژگی های رئیس جمهور است.

 

حسینی نسب با بیان اینکه مطالبات خطبه های نماز جمعه مطالبات مردم است و در نماز جمعه مطالبات مردم بیان می شود، گفت: مسئول اداره ای که مطالبه مربوط به اداره اوست در مرحله اول باید پیگیر مطالبه باشد.

کد خبر 1209629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha